SenatorTurbo Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 har laget meg ett diagnoseapperat etter autodata style og har lest ut feilkoder og utbedret feilene. men jeg får ikke til og slette feikoden så motorlampen lyser.. bilen er en 855 2.5 10v 97 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 en mulighet er å ta av -kabelen på bateriet i minimum 2 timer, sa det på volvo hvartfall. men har ikke prøvd selv Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 en mulighet er å ta av -kabelen på bateriet i minimum 2 timer, sa det på volvo hvartfall. men har ikke prøvd selv prøver det jegnå da så får vi bekrefta det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matslukas Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 prøver det jegnå da så får vi bekrefta det Holder å koble av minus polen i 5 minutter så blir alle feikoder borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Holder å koble av minus polen i 5 minutter så blir alle feikoder borte. var det jeg kom frem til jeg og...er borte nå=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg