Vegel Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Går det ikke med makt så bruk mer makt. Prøv også å banne og skrike litt da det pleier å hjelpe. Hvertfall i mitt tilfelle... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Syns det er litt væl å gå til med meisel der.. En litt grov visegrip tang som du strammer ordentlig så burde det der være barnemat.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Eller bare slå av hodene på skruene med hammer og meisel/skrutrekker, eller borre dem vekk. Borre ut skruene å sett i nye rustfrie skruer. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Jeg kjøpte meg i fjor høst et par tenger på kjøkkentema som kalles papegøyetang og muttertang. De funker ikke alltid pga plass, men de er gørfine til sitt bruk. De klyper skikkelig. Der vil jeg anta at sistnevnte er liten nok til å komme til. Muttertang: Polygrip papegøye: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg