Stian1301 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Er det et eget rele til hornet? Sikringa er hel, men kommer ikke strøm fram til hornet. Hører et klikk hver gang jeg prøver å tute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Ingen med et godt råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Når du sier det ikke kommer strøm fram til hornet,har du da målt spenningen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Når du sier det ikke kommer strøm fram til hornet,har du da målt spenningen?? Målte spenningen mens jeg fikk en kompis til å trykke på tuta, ble ikke noe utslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hmm får nesten se om du klarer å følge ledningene og se etter brudd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Har fulgt dem så langt som jeg klarer, og multimeteret er ikke langt nok til å få tatt pipetest for å høre om det forbindelse. Men vet du om det er et eget relè til hornet? Hører en klikkelyd når jeg trykker på hornet forstår du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 har min tvil på att det er noe relê. Hva med og skøyte på en bit på multimeteret og sjekke kontakten i ledninga? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Om du har noen ekstra ledninger kan du jo bruke de til å skøyte multimeteret. Men vil ikke tro det er noe eget relè til hornet. Men du er helt sikker på at det ikke kommer frem? Det er jo mulighet for at det er bryteren som er ødelagt og om det ikke er det så er det garantert kabelbrudd et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Er det en Golf 3? I såfall har den eget rele for tuta ja. Står ihvertfall så i Haynes manualen. Er vel det du hører klikker og tyder vel på at kretsen fra rele og ut til tuta er brudd.. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg