naSSa Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hei, idag lyste check lampa mi igjen.. Tingen er at den har lyst to ganger før, først lyste den når jeg dreiv å fiksa anlegg i bilen den dagen gikk jeg tom for strøm på batteriet(hadde nesten alle lys på i ca 6 timer..) når en kammerat kom med start kabler og jeg hadde strøm til å starte bilen, slokknet lampa!:uhhmmwhat?: Etter en liten stund med kjøring kansje en ukes tid etter så lyste lampa igjen. Da dro jeg han med inn på verksted og de fiksa den. De sa det bare vart en feilmelding og de hadde sletta den og det var ikke no feil. Lampa lyste ikke helt til i dag igjen. Så lurer på om noen her vet hva som er galt eller ikke galt? Takk for all hjelp //naSSa Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Tja, er jo bare å stikke innom verkstedet igjen det, så dei får kopple til diagnoseutstyret sitt, så får du nok beskjed om det er en feilkode eller om det er noe som er galt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 prøv først å koble av minuspolen på batteriet et par timers tid. begynner den å lyse igjen etter det er det lurt med diagnose på verksted Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Okej, men hørte en kammerat av meg sa det kansje kunne være "falsk luft" og at en av pakningene på luftinntaket har gått i stykker..? mulig heter for dette? Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Kan jeg klage på at gutta på verkstedet ikke har gjort en god nok jobb? Eventuelt få tilbake penga eller en ny sjekk gratis? Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 du husker ikke tilfeldigvis hvilken feilkode du hadde på bilen din. Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 det fikk jeg aldri vite.. Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Hvor ligger Rasta? Jeg har sånn OBDII leser som kanskje funker på bilen din, gratis sjekk ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 rasta ligger ved lørenskog, rett nord for furuset... Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hvor ligger Rasta? Jeg har sånn OBDII leser som kanskje funker på bilen din, gratis sjekk ;) Takk men tror ikke jeg trenger det=) Kobla ut minus polen og på igjen så nå er lampa borte. Bare å vente til den kommer opp neste gang:P Men tror det er noe "falsk luft" opplegg som er feilen. Får prøve å få sjekka det på en måte. Takk for all hjelp. Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Bare å si ifra om du vil spare penger. Jeg bor i Oslo. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Bare å si ifra om du vil spare penger. Jeg bor i Oslo. Takk for muligheten;D Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 du har ikke en eksos lekkasje på bilen din ? Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 du har ikke en eksos lekkasje på bilen din ? hvordan vet jeg har det`? Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Kommer ann på hvor den lekker, men du kan høre tikking om det er ifra grenrøra ihvertfall. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg