SpAyder Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 heisan lurer på hvor mye en delvis overhaling av av g-lader ville ha kostet sån ca eg... ser på g-tech at de opererer med 2500kr ca for en delvis overhaling... er de noe flinke? noen som har noe formeninger om hvem eg burde levere den inn til? enten g-tech , volksport eller ss-tuning (da tenker eg på pris kunskap og kundeservice) og selfølgelig hvor lang tid det vill ta før den er ferdig. Håper på kjappe svar MVH Trygve Boge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 G-tech og Volksport anbefales ikke. Send en PM til Polo Classic på forumet. Han yter service, og vet hva han holder på med. SS Tuning er også bra, men har selv gode erfaringer med Polo Classic. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lusa Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg ville hørt med Polo Classic på forumet her. Dyktig mann som har mye erfaringer med G-ladere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 G-tech og Volksport anbefales ikke.Send en PM til Polo Classic på forumet. Han yter service, og vet hva han holder på med. SS Tuning er også bra, men har selv gode erfaringer med Polo Classic. Kan du si hvorfor du ikke anbefaler G-tech og Volksport? Har ikke kjentskap til noen av de, men hadde vært greit å hørt noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Volksport tviler jeg på at du får tak i. Mange som har prøvd uten hell. G-Tech har jeg sendt mange mailer til, og fått et dårlig svar på en av mailene. Har også prøvd å ringe uten å få svar. Det blir bare for dumt og useriøst. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hmm....hva gjøres ved en "delvis overhaling"? Er dette å anbefale? Like greit å overhale for noen tusen til, og ha en lader i mange år Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg