Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet


john84

Anbefalte innlegg

har kjørt meg fast jeg, er ingen flere oppdrag å gjøre som synes på kartet lengre og jeg har ikke kommet til 50% engang. ikke har jeg fått den nye mobilen, så noe er fucked. var en oppdrag for lenge sia som jeg dreit meg ut på, skulle dumpe en kar som lå baki bilen, men greide å krasje på veien. ikke det oppdraget kunne man ikke ta på nytt heller

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens, spillte litt gta her om dagen, etter to måneders pause, så jeg hentet den RS bilen (den turbo bilen) men synes egentlig den kunne godt litt bedre da... ville bare si det egentlig hehe...

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den mindre øya på toppen av kartet du har tilgang til helt på starten(mener jeg å huske), så er det et ikon som det står garage under. hva er det for no? når jeg er der så er det alltid stengt. hadde kanskje håpet det kunne være neste oppdrag jeg da

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den mindre øya på toppen av kartet du har tilgang til helt på starten(mener jeg å huske), så er det et ikon som det står garage under. hva er det for no? når jeg er der så er det alltid stengt. hadde kanskje håpet det kunne være neste oppdrag jeg da

 

det har jeg også lurt kraftig på får ikke gjort noe med det ikke langra biler en gang :(

89 MB 190E

x: Opel Astra.

x: sierra

x: 5x MB 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den garasjen til stevie kan du selge biler i når du er ferdig med oppdragene hans..

 

Men NeonMuffler, har skjedd for meg også at det tar litt tid å få neste oppdrag. bare å vente litt og kanskje cruise rundt og se om du møter noen tilfeldige personer...

 

 

 

De siste dagene har jeg hatt det gøy med en kompis ved å spille Party Mode, har hele øya til disposisjon, alle våpnene men ingen politi som kommer og dreper deg!! :D

 

Utrolig morsomt!

legg til JAS3000 som venn på x-box 360 LIVE hvis noen andre fortsatt spiller GTAIV online da..

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

har non av dere finni en bil som ligner på impreza? jeg kjørte rundt i den turbo saken, også plutselig kom det er nimpreza lignende bil med spoiler og fire døre bakhjulstrekk, hørtes ut som en impreza også men ingen turbo da? noen som har sett eller kjørte den? står den noen steder?

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår