Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet


john84

Anbefalte innlegg

nærkamp er ikke så vanskelig egentlig, bare hold han i siktet med L2(tror jeg det er på sp3) og gå mot han og slå to tre ganger, trekk deg tilbake og gå inn igjenn og slå mer, bare hold han i siktet hele tiden...

Jeg er ofte i nærkamp når folk kjører på bilen min når jeg står stille, eller er til fots, da klikker det litt,:boxing :)

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy flate husker at jeg stjal bilen til noen hillbillys her en dag. Trodde det bare var en av dem i bilen, for jeg hørte ingen skrike, men når jeg gikk ut av bilen litt senere så kom det ut tre til. Alle hadde selvsagt skarplada toløps hagle. Trenger vel neppe å si stort mer..

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en liten bug i spillet, skulle på et vanlig date med Kiki også rappa jeg en bil rett før daten, det satt to i bilen når jeg rappa bilen, og den ene gikk ikke ut når jeg tok den, så når jeg stoppet for og hente Kiki (den lile videoen det hu løper til bilen) så dytta han som satt i bilen meg ut og spillet hang seg.... autosave er godt og ha :)

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. En kamerat av meg har et problem, xboxen hans har omtrent spist opp GTA plata...

Spaceworld der han kjøpte det nekter plent å bytte spillet,xbox support sier at de ikke lager spillet så jeg må kontakte take two, men de skal ha 2-300kr+frakt til uk for å få nytt og jeg vet at det er flere butikker i Norge som bytter inn uten noe spørsmål....

Er ikke noen her som tilfeldigvis har en kvittering som han kan "låne/scanne" fra f.eks. elkjøp? :D

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
For de som ikke allerede vet det, er det en skjult BMW M3 som står bak garasjen inni skauen øverst til høyre i Alderny City (Byen helt til venstre)

 

Den har dump valve og hele pakka..

:worshipbm:

 

Eh.

 

Hvis du tenker på Sultan RS, så er skjult bak buskene bak garasjen i det forlatte herskapshuset helt nord i Alderney. Karbonpanser og man hører dumpventilen når man kjører, ganske rått! Er også en "vanlig" versjon man finner tilfeldig ute på gatene, dog uten karbon og dumpventilen. :)

 

Forresten :)

 

BMW M3 er kjent i spillet som SENTINEL, noe BMW alltid har vært kjent som, helt siden GTA3...

 

Bilen du refererer til er Sultan RS, basert på en Mitsubishi Evolution/Subaru Impreza-krysning. (I San Andreas var forøvrig Sultan kun basert på Subaru.)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som er ferdig med alle oppdraga her?? har fått noen kart ogver biler man kan stjele osv ,men når man stikker dit så får man ikke opp hvor man skal kjøre bilen. noen som vet? alle oppdragene er gjort men spillet er bare på 67 % ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår