momo Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Noen som vet hvor "Swingers Golf club" er henn?Skal finne en Comet der... Jepp det vet jeg :D http://img366.imageshack.us/my.php?image=car1maplc3.jpg Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Tusen takk ! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Her er det en del info for dere achievement horer: (noe jeg såklart ikke er..) alacocaina http://www.gamesradar.com/f/grand-theft-auto-iv-gamesradars-complete-strategy-center/a-20080430115147431094 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Her er det en del info for dere achievement horer:(noe jeg såklart ikke er..) alacocaina http://www.gamesradar.com/f/grand-theft-auto-iv-gamesradars-complete-strategy-center/a-20080430115147431094 . Jeg har også bestemt meg for å få 1000 poeng i det spillet her, så da må jeg jo spille en del multiplayer :D Ombestemt deg? :ratatatat Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Ombestemt deg? :ratatatat med tanke på den siste smilyen hans så tror jeg det var en liten posjon ironi inni bildet ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 med tanke på den siste smilyen hans så tror jeg det var en liten posjon ironi inni bildet ;) Helt riktig :D er jo bare å ta en titt på Gamerscoren min å da :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Helt riktig :D er jo bare å ta en titt på Gamerscoren min å da :D Hadde en mistanke om det også du, men kan aldri være helt sikker.. :deng Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Jeg er veldig tidlig i spillet, men hvordan tar man knekken på Lenny kjappest mulig? Oppdraget heter "Final Destination", og gis av Faustin. Tullingen rekker å stikke av hele forbanna tida! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Merket en ting: nesten alle bilene har V8er. Flyr panseret av ser du at alle bilene har v-motor. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Merket en ting: nesten alle bilene har V8er. Flyr panseret av ser du at alle bilene har v-motor. Tror dette er bevisst, da veldig mange amerikanske biler har V-motor. GTA har alltid overdrevet stereotypene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Jeg er veldig tidlig i spillet, men hvordan tar man knekken på Lenny kjappest mulig? Oppdraget heter "Final Destination", og gis av Faustin. Tullingen rekker å stikke av hele forbanna tida! Hadde ganske flaks her jeg:P Gikk opp feil trapp og havna på feil side av togbanen, men da var det bare å skyte, så var han long gone :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei, kan man ta bilder med mobilen? går deå PS3? skjønner ikke hvordan jeg gjør det jeg... Det er et sykt kult spill.... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei, kan man ta bilder med mobilen? går deå PS3? skjønner ikke hvordan jeg gjør det jeg...Det er et sykt kult spill.... Ole Vet ikke hvordan det er på Ps3.. men senere i spillet får du ny mobiltelefon du kan ta bilder med. Men det går ikke an å lagre disse bildene.. Litt kjipt, da det er masse morsomt å ta bilder av:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Det var et kjappt svar:D men ok, ja det er litt kjipt og litt rart de har laget det sånn da, at man ikke kan laste de inn på pc`n. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Det var et kjappt svar:D men ok, ja det er litt kjipt og litt rart de har laget det sånn da, at man ikke kan laste de inn på pc`n. Ole Heheh, går kjappt når en bare sitter her... Sykemeldt ut uka:P Men jeg tror at det med kamera vil bli fikset med en oppdatering, de fikk det til på San Andreas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg