Hoccy Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Ok takk. Har ikke brukt den telefonen for mye enda :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Ok takk. Har ikke brukt den telefonen for mye enda :) Heheh, Ps3 eller Xbox 360 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Xbox 360... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 skal bruke mobiln ja. trykk opp på d-paddn så kommer den. velg med å trykke opp eller ned på d-pad. Så finner du mp litt ned på lissta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 No`n som har hørt no om at microsoft kan låse xbox`n din på et eller annavis hvis dem får sporet opp at du speller med piratkopierte spell på nettet? (på live) Fetter`n min sa no om detta at d hadde skjedd med en kamerat a han, stussa litt på detta:watchout Har hørt at de sperrer live accounten din.. Men btw.. hvorfor lurer du? er du virkelig så gjerrig at du ikke vil bruke usle 379,- på et såpass bra spill? Cossien dyr i forsikring eller?:ssip: Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Kuleste bilen jeg har prøvd til nå må være "Dukes" :D Sladdebil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Fant fort ut at man ble skutt ut av bilen hvis du kolliderer i høy hastighet :P KONGE :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 spillet blir visst enda tøffere etter 10 timers spilletid har jeg hørt Siter 1993 BMW 325 Turbo Intercooler 1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler 1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Lyst til å kjøpe spillet, men lurer på om de er utsolgt over hele byen. Noen som vet prisen hos elkjøp, expert og spaceworld? Regner med spaceworld er dyrest som vanlig? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Kuleste bilen jeg har prøvd til nå må være "Dukes" :D Sladdebil :P **EDIT** Bilen het ikke "Dukes" :P Misoppfatning fra min side. Men ligner veldig på Dodge Charger r/t med Roots-compressor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Lyst til å kjøpe spillet, men lurer på om de er utsolgt over hele byen. Noen som vet prisen hos elkjøp, expert og spaceworld? Regner med spaceworld er dyrest som vanlig? Jeg forhåndsbestilte hos Spaceworld og betalte 549,- til sammen:) De var ikke utsolgt på Xbox360 men helt tomt på Ps3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Lyst til å kjøpe spillet, men lurer på om de er utsolgt over hele byen. Noen som vet prisen hos elkjøp, expert og spaceworld? Regner med spaceworld er dyrest som vanlig? Elkjøp koster det 379 :P Jeg bestillte fra Cdon til 539:P sendte inn igjen den gitt :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 spillet blir visst enda tøffere etter 10 timers spilletid har jeg hørt Pokker, det er der jeg er nå :o Uansett så spilte jeg litt multiplayer i går kveld; Cops n' Crooks. Anbefales på det sterkeste, du har ett politilag og ett mafialag der mafiaen skal få bossen sin til et kjøretøy (helikopter eller båt) uten at politiet får drept han. Altså oppimot 8 mot 8! :disco Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Elkjøp hadde hundrevis av kopier stående og flere pappesker fulle av spill. (elkjøp lørenskog). Kan også nevne at elkjøp har kjøpt et enormt antall collectors edition også. Og det faktum at dem selger spillet for 379. Jeg hadde ENORME forventninger for spillet og det er laaangt bedre enn forventet. Det er morsomme detaljer og oppdage hele tiden og storien er dritbra :D Alle reviews jeg har lest hittils har gitt terningkast 6 eller 10 av 10 :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 EDIT: Hihi.. kom til andre øya rett etter jeg spurte Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg