Hansien Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg fikk mitt GTA på torsdag (Hvertfall i følge foreldra mine, så lå det en CDON pakke til meg i posten!) Og da var det allerede forseint å melde seg av firmaturen (Jeg satt på bussen til gardemoen, hoho!) Så, jeg har til nå hatt spillet i CA 3 dager og det ligger urørt på kjøkkenbordet hjemme.. og der blir det liggendes til onsdag/torsdag igjen.. Jeg blir litt sur nå! Urabus; Jeg synes du da kan komme med en skikkelig spillanmeldelse med bilder osv fra spillet her og nå!! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Fått utforska noe særlig? Er det noen form for skog eller ørken? Syns det var konge på SA med litt variert terreng, ikke bare by. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Fått gjort lite egentlig, selv om jeg har spilt i 2-3 timer alt. Får utforske mer i morgen. Går ikke an å ta bilder så vidt jeg vet :( Anmeldelse gidder jeg ikke :p Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg kan ta scr. shots neste gang jeg spiller :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg å har hatt spille i noen dager :D:D Må bare si att det er ganske arttig å rått. Noe som er dårlig er att bilene kjører jo ned alle folka virker det som. Og den jamaica karen du møter sjønner du jo ikke bæra av. Men dette er vert penga det. Så har man jo mp delen som ikke er testa enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 No`n som har hørt no om at microsoft kan låse xbox`n din på et eller annavis hvis dem får sporet opp at du speller med piratkopierte spell på nettet? (på live) Fetter`n min sa no om detta at d hadde skjedd med en kamerat a han, stussa litt på detta:watchout Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Jævli fett spill. Men de bilene på spillet var helt jævlig å kjøre. Synd det var så mørkt hele tiden også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 No`n som har hørt no om at microsoft kan låse xbox`n din på et eller annavis hvis dem får sporet opp at du speller med piratkopierte spell på nettet? (på live) Fetter`n min sa no om detta at d hadde skjedd med en kamerat a han, stussa litt på detta:watchout Du kan bli spora om du laster ned musikk eller film(er) fra nettet.. så, bare spill:) Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 har en xbox buddy som har moda xbox og han spiller live som bare juling Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Fikk det i posten i dag. Har ikke spilt så veldig mye, et par timer bare. Utforska litt og tatt noen oppdrag, det som suger er at jeg har heldagsprøver HELE den uka her og neste, hver eneste dag!! Men synes det var veldig mørkt, kansje pga plasma tven, får snart lcd så det blir mye bedre da :) ¨ Synes også at bilene var litt vinglete å kjøre, hvertfall når man kommer opp i litt fart. Fant også ut at dekka sprenger om du burner for lenge :D Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Henta spillet idag:D Fra nå av har jeg intet liv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 No`n som har hørt no om at microsoft kan låse xbox`n din på et eller annavis hvis dem får sporet opp at du speller med piratkopierte spell på nettet? (på live) Fetter`n min sa no om detta at d hadde skjedd med en kamerat a han, stussa litt på detta:watchout Det er fullt mulig for dem å finne ut dette ja, men det finnes måter å unngå det på... En skikkelig chip feks, og "riktig" patch på spillet, så er du ganske trygg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Dette spille var helt sykt wanted da :O Hele telemark var utsolgt på få timer idag :P Men så sykt fett ut! Har jo bare fått 6'ere også :D Fikk plutselig lyst på PS3 jeg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Noen som vet hvordan man kommer seg online? Stakk foresten en tur på bar i dag, var "moro" å kjøre mens man var full! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Tror du kommer deg online ved hjelp av mobiltelefonen:) (har ikke prøvd, men så det sto multiplayer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg