john84 Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 satt og spillte Gta SA online til klokka var halv 5 i natt.. Fy F**n å rått det er.. hehe :P noen andre her som spiller det også eller? ^^ Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 jeg spiller gta sa på ps2 ikke online da :P Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themaster92 Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 hei er det noen som liker volvo her ellah men jg skjønner ikke hvordan du kan få ander biler enn de orginale bilen på gta san andreas da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 du kan ikke få andre biler på konsoller det går bare på pc forda kan du laste dem ned Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 satt og spillte Gta SA online til klokka var halv 5 i natt.. Fy F**n å rått det er.. hehe :P noen andre her som spiller det også eller? ^^ har spilt en del, men har nå rota bort cd'en min.. også har jeg ikke lasta ned samp på denna dataen enda Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 hei er det noen som liker volvo her ellah men jg skjønner ikke hvordan du kan få ander biler enn de orginale bilen på gta san andreas da har lasta ned 240 og v40 mod til gta:sa ^^ hehe.. er konge.. like myke dempere som irl :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 GRAND THEFT AUTO IV Coming April 29, 2008 Ifølge mailen jeg har fått i fra Rockstar propaganda :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Stemmer nok bra det ja. Litt senere enn mange håpet på, men det gjør ikke noe.. For da er jeg ihvertfall i plass i huset jeg skal kjøpe meg og greier :p.. Grafikken begynner visstnok å bli ganske perfekt og.. Eneste de driver å fikser nå er at stemmer etc passer bedre.. Så soon gold :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Grand Theft Auto IV Updated Impressions: Missions, Mayhem, and Drunk Driving? - Xbox 360 News at GameSpot Anbefaler folk å lese dette. Dere får et inblikk i hvorda GTA er oppbygd. som feks at du må stoppe å betale bomavgifter osv.. :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg liker at du kan stjele en politibil, for så å bruke onboard dataen dems til å søke på navn etc for å finne adresser.. Terminator style :D Og det faktum at du kan ta bilder av folk med mobilen din, for så å kjøre bilde gjennom politiets database gjennom en stjålet politibil :D Desto mer realisme de har i de spillene desto bedre blir det. Dem har visst jobba veldig veldig mye med å få bilfysikken bedre. Den suger jo alltid i slike spill. Og spillets releasedate er nå fastsatt til 29. april til Xbox 360 og PS3 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 har lasta ned 240 og v40 mod til gta:sa ^^ hehe.. er konge.. like myke dempere som irl :P er jo ikke værre en å lage bilen stivere d. kan jo senke hvor mye du vil å hvor sprek du vil. 4WD FWD osv..alt går an i san andreas via handling fila. kan jo sette in hvilke felger du vil fra real world osv å. Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 litt ot noen som vet om dette vil komme på pc? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Da var dette i hus, drittøft! Gjort en del oppdrag, og har på en måte gjort meg litt kjent. Det er forbanna stort for å si det sånn. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Forhåndsbestilte for noen uker siden, så nå er det bare å hente imorgen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Har spilt en del nå, begynner å komme inn i det. DRITTØFFT spill :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg