KadettKris Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 endelig fant jeg et spill med gamle opeler, men det store med det spillet er at det er så mange forskelige biler der, men er det noen som kan si noe om det er et gammelt spill, at det kom ut for noen dager/måneder siden eller at det ikke har kommi enda? Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 begynner å bli gammelt det der tror jeg.. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 fillern, da får jeg vell heller vente til det kommer et nytt bil spill med en del gamle opeler Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg