Power-Hand Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Toyota Corolla Mod. Lenge siden jeg har lasta opp noe her, så legger opp denne jeg har fikkla litt på, når jeg har hatt tid. Kom med komments :) Orginal. Mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Bilen flyr. Dessuten ikke det beste kitet til den bilen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Jeg likte kittet! Men det ser halvferdig ut! Hva skjer med den andre sia på front fangeren? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Felgene er feil. Stylinga ser ikke bra ut. Virker som den er skakk Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg