K3nt_ Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hva slags type sikring? Har egentlig aldri tenkt videre over dette men. Hvilke fordeler ulemper er det med disse? ANL, MAXI, AFC? Hvilken er best? Er det noen forskjeller egnetlig? Hvem er sikrest? Ja noen forslag? Søkte på dette, mulig jeg gjorde en dårlig jobb men.. Mange som spør om størrelsen... Men hvilken type spør jeg om :P Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Prøv å hold deg til Mini ANL eller ANL, det er de som har størst kontaktflate og som må skrues fast, noe som igjen sikrer deg mot dårlig kontakt:) Mini ANL leveres fra 15A til 300A ANL leveres fra 60A til 300A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Ja, er og det ejg har :D Men lurte på generellt basis hva som er ulemper og fordeler ol med alle de respektive... Men du opplyste om noe jeg ikke visste, i allefall ikke tenkt på :P Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 AFC er fysisk mindre enn ANL og brukes gjerne i strømfordelingsblokker og batteripolsko med sikring. Skal du sikre kabelen mellom motorrom og bagasjerom så bruker du ANL. Da kan du også få en sikringsholder med innebygget Voltmeter eller Voltmeter/Amperemeter. Noen forskjell er det vel strengt tatt ikke på disse to sikringstypene bortsett fra størrelse og kontaktflate. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg