sivelo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hei! Jeg holder på å bygge min russebil. Så tenkte jeg at den trengte en lcd skjerm der :). Så har jeg en benq 22 LCD med pci og hdmi utgangen selv om dette ikke har noe å si. Det jeg mest lurer på da. Hvordan skal jeg få den til få riktig strøm og spenning? Takker for all svar Mvh Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Biltema har omformere fra 12v til 220v. Er jo en løsning det. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Husk da å sjekke hvor mye strøm skjermen trekker slik at du kjøper en omformer som gir nok strøm. Veldig greit å ha litt å gå på her forsåvidt og! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 får også tak i slike omformere på qxl.no også.betalte 240 kr for hver av mine to omformere der.de er på 300w og driver skjermen i bilen min helt fint,men det må være greit med strøm på batteriet da...bruker litt mye strøm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Invertere er ikke den mest effektive måten å drive elektriske innretninger på, for å si det sånn. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg