Gå til innhold

Sensur

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hva er det med å slette alle tråder og inlegg om "Lommemannen"? Er temaet pluttselig blitt tabu på bilforumet? Kan ikke se at vi har noen regler mot det. Kan godt forstå at vi ikke har lyst til å henge ut noen som ikke er dømt enda... Men den mistenktes identitet har strengt allerede blitt lekket ut av media så for all del, slett gjerne innlegg som direkte røper mannens identiet, men det er da ikke nødvendig å slette alt annet rundt temaet.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvinger deg til å lese lommemannen tråder.

 

Det gjør jeg ikke heller. Jeg leste oppslaget Marius la ut her, og det holder.

Denne tråden heter "Sensur", derfor leste jeg den.

 

Hadde vært fint om bilforumet ikke ble en arena for denne saken også, men men.

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo for det første bil-relatert, og for det andre så lå vel nevnte tråder under "Stripa" hvor blant annet sosial-darwinistiske teorier og homofili som sykdom er blitt diskutert uten admins inblandelse.

Og denne tråden heter "Sensur", fordi den handler om noe jeg regner som sensur og ikke om "lommemannen".

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til at tråden ble stengt/slettet var pga brudd på reglene om publisering av informasjon.

Vi ønsker selvsagt ikke å stenge trådene, og det skal heller ikke være noe sensur slik som beskrevet i denne tråden.

 

Men la det fortsatt være klinkende klart, det skal ikke diskuteres noe rundt identiteten til lommemannen.

Hvis folk vil vite hvem han er, så finner de ut det ved hjelp av google, men ikke på Bilforumet.

 

Tråden er nå oppe igjen.

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår