Gå til innhold

Ble Påkjørt !!!

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

Heisann da har det utroligste skjedd.

 

endelig fått bmwen til å funke igjen så sto jeg parkert ved sia på veien tro det eller ei så kom det faen meg ikke at det var en gammel mann som skrapte og bulka fører døra mi :S

 

hva gjør jeg nå ?fører har vell all skyld som rygger har lagt masse papir arbeid i det nå..

 

 

men noen som vet om gode verksteder rundt om i akershus ?

 

skadene:

bulk i døra / skrape riper

bulk i kanal eventuelt må ha helt ny kanal!

framskjerm riper.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer kjørende ! han står i venstre fil og venter han har fullt ratt utslag jeg må bremsa så da står jeg i null kilometer jeg står på hornet og han fortsetter å rygge.. dermed smalt hann i sia mi / fronten siden han skulle rygge inn i gårdsplassen sin ..

 

 

jeg sto dermed i 0 km / parkert men med motor i gang og tuta fult ut. men han bare fortsatte å rygge til han skjønte at han traff noe !

 

 

 

dem som rygger har ALLTID skyld / vikeplikt.

 

 

han skulle ringe gjensidige i dag og så får se om det ordner seg!

 

men er forbannaa kjipt ass gud hjelpe meg haha !

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg rygga ikke jeg sto i null pga han rygga med fullt ratt utlsag derme traff han sia mi.

holdt tuten inn dritt lenge .. når jeg gikk ut så det første jeg gjorde var å ta bilde av skilta hans. i tilfelle han stikker av. vet jo aldri hva folk finner på om dagen.

 

 

 

 

men kan hende bilen blir kondulert ell åssen det skrives.

 

at reperasjonen er mer enn 60% av bilens verdi. og trokek verdien er så høy. noen som vet hva verdien på e30 325 86 mod er?

 

hvis det er bulk i kanal så burde den vell byttes? pga bærende karoseri del !?

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg rygga ikke jeg sto i null pga han rygga med fullt ratt utlsag derme traff han sia mi.

holdt tuten inn dritt lenge .. når jeg gikk ut så det første jeg gjorde var å ta bilde av skilta hans. i tilfelle han stikker av. vet jo aldri hva folk finner på om dagen.

 

 

 

 

men kan hende bilen blir kondulert ell åssen det skrives.

 

at reperasjonen er mer enn 60% av bilens verdi. og trokek verdien er så høy. noen som vet hva verdien på e30 325 86 mod er?

 

hvis det er bulk i kanal så burde den vell byttes? pga bærende karoseri del !?

 

Hvis det er tilfellet at bilen blir kondemnert, så får du forsikringspenger for anslått verdi, du kjøper vraket og har ihvertfall penger på vei til å få retta og reparert bilen;)

 

Uansett vil jeg tro alt skyld ligger på han siden den som rygger alltid har vikeplikt, noe han uten tvil brøt når han rygget som han gjorde.

 

Lykke til;)

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg rygga ikke jeg sto i null pga han rygga med fullt ratt utlsag derme traff han sia mi.

holdt tuten inn dritt lenge .. når jeg gikk ut så det første jeg gjorde var å ta bilde av skilta hans. i tilfelle han stikker av. vet jo aldri hva folk finner på om dagen.

 

 

 

 

men kan hende bilen blir kondulert ell åssen det skrives.

 

at reperasjonen er mer enn 60% av bilens verdi. og trokek verdien er så høy. noen som vet hva verdien på e30 325 86 mod er?

 

hvis det er bulk i kanal så burde den vell byttes? pga bærende karoseri del !?

 

På så gamle biler der skaden er taksert høyere enn antatt verdi på bilen spiller bruksverdien for deg inn. Si bilen din er verdt 25000 på en eller annen liste så er det det de går ut fra. Men den kan jo være verdt fra 5 - 50 000 i dine øyne.

 

Du blir nok mest sansynlig tilbudt en kontanterstatning for skaden av forsikringsselskapet. Dvs, du får penger til å gjøre hva du vil med og beholde bilen. Så om du da fikser den selv eller kaster den, det driter de i. Så lenge den ikke er rammeskev eller noe.

 

Det som skjedde med min 84 318i i 2001. Kjøpte bilen for 12500,- og 5 mnd etterpå ble eg påkjørt bakfra. Da tilbydde de meg 12000 og beholde bilen, eg godtok ikkje, de tilbydde 14000,-, eg godtok ikkje, så tilbydde de 16678,- og det synes eg hørtes mer ut som den reele takstverdien siden det ikkje var ett så rundt tall og godtok det. Brukte 4000 på å fikse skaden og betalte foriskring og kjøpte dekk og deler for resten.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår