Monzter Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Gjelder min Audi 100 C4 2.3 91 mod. Sikkert det dummeste spørsmålet ever her hehe, men hvordan stiller man klokken som er under turtelleren)? Eneste jeg fant der var justering av lysstyrken og nullstillern til tripteller.. Har hatt av minuspolen vett. Og så lurte jeg på om jeg har en 2.3E eller ei. E'en står for economy eller noe??? Det står nemlig bare 2.3 på bakluken min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Mener du skal dra ut en av de pinnene der, evt trykke dem inn.. 2.3E betyr vel 2.3 liters motor med innsprut? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Dra ut den spaken du stille lysstyrken med. Dra ut og vri til venstre for å stille time, dra ut og vri til høyre for å stille minutt. Skal bare vris såvidt til en av sidene og holdes der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Du har digital klokke? Isåfall er det som Stealth sier. Har du analog klokke stilles den ved å trykke den inn og holde den inne mens minuttviseren går rundt. E`en på din bil har nok bare blitt fjernet, for du har nok en 2.3E du også, en 2.3 liter med mekanisk innsprut ( k-jetronic, ke-jetronic etc ) Hvis du åpner panseret ditt, så ser du den blanke dingsebomsen som sitter over luftfilterboksen din, med en masse rørtilførsler på : dette er det fantastiske, mekaniske innsprutet. Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 E = Einspritzung = Innsprøytning ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 ahaaaa Tusen takk for svar gutta, da har jeg lært litt mer om Audi =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg