gekko Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 ja på tide med en oppdatering her, først punkterte jeg så ble jeg påkjørt av en asfaltleggemaskin mens jeg var på jobb, hele bilen ble skada med riper overalt så jeg tok toget til bergen (første gang i bergen ) og kjøpte meg en 98 v40 2liter turbo med alt av utstyr ... skinn , kjørekomp , el vindu og speil .. ja en mye bedre bil Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Ser utrolig fin ut den nye bilen din! Missunnelig på interiøret! Skinn! :D hehe Skal du selge 18 tommera dine? :) De så jævlig fine ut! =) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 da er sommeren her og må la bilen "få" seg litt den også startet med ebc skiver og bremser , det likte bilen d har også gått til innkjøp av en t4 turbo kjøpt meg komplett usag skal med verktøy skal også bytte til en fas 1.5 2.0 turbo motor snart sist men ikke minst kjøpt realcar kit som jeg kansje skal hente denne helgen og få lakket i løpet av sommeren sånn ser den ut nå Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 ja siden det er så enormt mye aktivitet her , så oppdaterer jeg med 1 bilde .. har nå kjøpt realcar front og bak .. plast o son skjørter Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 må jo ha ny mapping med den t4 turboen! funker dårlig med den rett på 2.0T'en! har du sitt på x40nordic.com? nortech trur eg det var, har laga eit spes. program for akkurat det turbobytte til din motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 joa skal få mapping på autotech ... mte kan også gjøre det .. skal gjøre mapping i august 260hp \ 380nm :volvsmile Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 då blir d fres ja! Me like (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 jepp da blir alt utsatt litt pga enormt pengeforbruk i sommer , så selger stylinga http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14445402 og venter litt med motorbytte kansje rundt 1 oktober Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoforlifeT4 Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hvor har du kjøpt felga dine? og hvor mye ga du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 joa skal få mapping på autotech ... mte kan også gjøre det ..skal gjøre mapping i august 260hp \ 380nm :volvsmile er mte i norge? og er disse forhandler fra autotech? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Har funnet stylingkitte ditt på finn.no jeg :) er prisen diskuterbar? Å hva med felgene dine ? ;) Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg