Gå til innhold

Ski og brett er ut, rallybil er inn!

Ranger emnet


Vegel

Anbefalte innlegg

Håpar verkleg folk tenkjer seg om før dei prøvar å køyre bil attmed ski-/brett-køyrarar, og omvendt. Har forøvrig prøvd det same med carvingski og snøskuter. Sabla moro, men er trass alt ein god del risiko med i biletet.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ken Block har vært ute og kjørt bil før han, de visste hva de gjorde.. Har ikke sett noe så kult på en stund :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ann å ha det morro med bil på snø ja. Husker jeg dro en kamerat etter meg med bilen min på snø.. han satt i en liten plastikk akebrett mens jeg kjørte. Vi var vel på det meste oppe i rundt 90km/t med møtende trafikk :D

Bare en ting som er litt viktig å huske.. brems opp forsiktig :fatality:

Og helst ikke møt biler i yttersving.

Og helst kjøre når det er høye brøytekanter.

 

Men det er skikkelig morro å kjøre akebrett i 80km/t ++ :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han driver motorcross med bil tilvanelig.. dette var satt opp for en film jeg ikke husker navnet på for å vise noe ingen andre hadde gjort før...;) ganske stilig;D

 

Til vanlig kjører han rally og er adm. dir. i DC Shoe Company;)

Klippet er forøvrig hentet fra snowboard filmen "DC MTN Lab 1.5" som kom ut i høst.

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sikter til "Stunt Dawgs" på Discovery var jo dette snakk om ett eneste "Dirt Jump" da. Men om du har noen videoer eller lignende og vise til der han bedriver motorcross med bil er jeg meget interessert i å se...

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår