mazdafreaks Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei har kjøpt meg en passat 4motion 2001, dette er en trendline som har dette 4 eikede rattet, dette er det samme som eg har på golfen, men er det mulig å bytte dette rattet til dette rattet med 3 eiker, synest det er litt mer sportslig og ser litt nyere ut, har også sett ratt på ebay til vw golf r32, kan dette brukes, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg har en 3-eiker skinn liggende uten airbag. Jeg har en 1999 Passat og vet ikke om airbag'en fra denne passer i 3-eiker ratt. Skinn ratt forøvrig. Kan selge den bort, da jeg har kjøpt en annen :) Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Interesant med kjøp av rattet, men kjedelig når du ikke har airbag.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Interesant med kjøp av rattet, men kjedelig når du ikke har airbag.. Helt enig der, en ny airbag er ca 10-12000 i fra møller.. Så skal du ha treeiker (sportsratt) sørg iallefall for at du får med deg både ratt og airbag til treeika. Får du tak i ett slikt ratt så tror jeg det passer rett på stammen. :) Skal du følge boka skal også bolten som du løsner for å ta av rattet merkes med et tjørner-slag, fordi bolten kan brukes inntil fem ganger før den bør skiftes. (nei fireika airbag passer ikke overens på treeika ratt for de som lurte..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg