marroc Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei. Jeg har kjøpt familiebil 98 Astra 1,4i 16V, og skal bytte kupefilter, men skjønner ikke hvor det sitter. Vet ikke lenger om det skal byttes?! Har skrudd ut hanskerommet men finner ikke noe som ligner filterboks. Noen som har tips til meg :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Regner med at det er en astra g du har kjøpt deg i og med at det er en 98 modell. I tilfelle så ligger kupefilteret bak hanskerommet. Du må ut med hanskerommet. Litt vanskelig å finne, og å se, men det er der. Ligger tett inntil torpedoveggen. Litt til høyre for senterlinjen av bilen. Svart boks med metallklemmer rundt den. Der skal du finne den. Et godt tips til deg når du har kjøpt deg astra, er å investere 300,- i en Haynes bok om astra. Sparer seg inn ganske så kjapt de 300,- skal du se. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Det er en G ja. Må ta en ny titt jeg. Nå vet jeg i hvert fall hva jeg skal lete etter. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei igjen. Glemte en ting... Vet du når man må bytte reg reim på 98 Astra G stv? Min har gått 170' nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiri Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 90k eller hvert 4 år. spørs hva som kommer først. Det skal stå skiftelapp freme i motorrommet om når det ble skiftet sist. 1.4 16v er en fin motor uten problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg