logga Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei, har Audi 100 90-mod. Problem: Bilen starter greit når den er helt kald, men etter en liten kjøretur (f.eks 5-10km) med stans av motor, så vil den ofte ikke starte igjen. Da er jo bilen litt varm i alle fall? Dersom jeg venter ca 10 min så starter den som regel greit igjen. Hva kan dette tyde på? Har hatt bra med kondensvæske i bensintanken (2-3 dl pr fylling). Kan det være plugger? Tydeligvis er problem som BARE oppstår når bilen har gått noen minutter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Når du sier startvansker, dauer den av eller stopper du bare motoren og så er den vanskelig å starte etter det? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
logga Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Ja, jeg stopper og så lar den seg ikke starte. Det har ikke hendt at den har dauet mens jeg kjører. Men når den omsider da bruker å starte (etter 5-10 minutt) så er det litt smånykking noen hundre meter men dette gir seg. Det merkelige er hvorfor den er vanskeligere å starte når motoren tross alt har blitt litt varm. Noen som har ideer??:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team SdS Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Ja, jeg stopper og så lar den seg ikke starte. Det har ikke hendt at den har dauet mens jeg kjører. Men når den omsider da bruker å starte (etter 5-10 minutt) så er det litt smånykking noen hundre meter men dette gir seg. Det merkelige er hvorfor den er vanskeligere å starte når motoren tross alt har blitt litt varm. Noen som har ideer??:cheers: Hei. kan høres ut som varme sensoren på vannet dit.. du kan teste ut om det er den sensoren, det er en sensor med to ledninger som pleier og sitte høyt på motoren, med og ta av ledningen når bilen ikke vil starte og sette på en lednings stomp mellom på di to ledningene og da prøve og starte igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg