Slettet bruker Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 jah, mottat? ikke moTTaTT:op:? Hehe, mottatt..xD Nok om det;) Men hvorfor gir opp xenon da! Det er så mye penere look enn vanlig halogen!:) hmm.. Hvis du er interessert.. Kan se om jeg klarer å få tak i en ekstra motstandsboks for en biiiillig penge, så kan du overta den jeg har liggende..:) Du dekker bare frakt + kostnaden for ÈN boks?:) yeye.. nå er det kveld og natta på meg..:) Natta folkens:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Da har jeg prøvd nærmere på hvordan kitet skal på.. Jeg må til med vanvittig mye tilpassing på front- og bak deler, så jeg dropper kittet.. Det vil ta både dag og natt for å få alt 100% clean, så jeg dropper det. Er ikke verdt å begynne å lime såpass mye på orginaldeler, da det uannsett ikke kommer til å se 100% bra ut! Jeg beholder bilen slik den er nå inntil videre så får vi se om det muligens dukker opp noe ved senere anledning. Det blir nok uannsett bestilling av Xenon til spredere i løpet av neste uke. Keep it clean :) Du er vell klar over Det Kitte du har kjøpt er ment for B7 A4 ikke B6 :P Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Du er vell klar over Det Kitte du har kjøpt er ment for B7 A4 ikke B6 :P Jupp!;) Jeg har funnet utav det:op: Men jeg fikk det tho, så jeg har ikke tapt noe på det:D Aequitas85 La meg tenke litt på saken:) ! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hvis du er interessert.. Kan se om jeg klarer å få tak i en ekstra motstandsboks for en biiiillig penge, så kan du overta den jeg har liggende..:) Du dekker bare frakt + kostnaden for ÈN boks?:) Får kjøpt 2 bokser for 100kroner, interessert i å gjøre et forsøk eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Nye liksom? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Nye liksom? selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jeg sier tuuusen takk for tilbudet!:) Men jeg dropper det, for funker det ikke på Lego sin bil, så funker det hvertfall ikke på min. Nå går og sviver bilen 100%, og skal det dukke opp noe igjen så må jeg begynne å tenke litt lengre. Men Takk nok en gang!:)! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jeg sier tuuusen takk for tilbudet!:) Men jeg dropper det, for funker det ikke på Lego sin bil, så funker det hvertfall ikke på min. Nå går og sviver bilen 100%, og skal det dukke opp noe igjen så må jeg begynne å tenke litt lengre. Men Takk nok en gang!:)! So, what u gonna do with all the xenon? :D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Btw svart deg i tråden min:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg har funnet ut at bremsene må skiftes uannsett, så den feilmld er nok riktig. Jeg har snakket med Møller, og må nå bare bestille time, så Xenon forblir på bilen inntil videre:) Men jeg har et 10000K kit Med H7 sokkel tilsalgs! Uåpnet. Send PM om intr! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Nå skal jeg på EU kontroll med bilen min er litt skeptisk med tanke på jeg har sota ruter helt fram hvordan det blir tatt i mot på EU kontroll noen med noen erfaringer ang dette? JeanDaniél du har jo soting helt fram hvor går du på EU Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Nå skal jeg på EU kontroll med bilen min er litt skeptisk med tanke på jeg har sota ruter helt fram hvordan det blir tatt i mot på EU kontroll noen med noen erfaringer ang dette? JeanDaniél du har jo soting helt fram hvor går du på EU bare senk rutene helt ned når du skal på kontroll og si att de ikke fungerer, =) hehe, lov å prøve:bump Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 bare senk rutene helt ned når du skal på kontroll og si att de ikke fungerer, =) hehe, lov å prøve:bump Hehe tja Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Nå skal jeg på EU kontroll med bilen min er litt skeptisk med tanke på jeg har sota ruter helt fram hvordan det blir tatt i mot på EU kontroll noen med noen erfaringer ang dette? JeanDaniél du har jo soting helt fram hvor går du på EU Ikke tenk på det:) Så lenge du ikke går til NAF så går den glatt igjennom:) Det kan være at de sier til deg at du må fjerne den, men det etter kontrollen er godkjent, hvis de er greie. Uansett så klarer du å lure deg unna på et hvis! Du kan feks si: Denne ble levert med orginal toning;) De har ikke sjangs til å finne ut om det er fakta eller ikke. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Ebay is your fucking friend!!!:D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg