rockaBilly Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei jeg har lyst til å lære meg å lage rust på (plastikk) diverse mobelbiler jeg har uten hell er det noen som har noen tips?? Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 sjekk google.. ^^ Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Så det var en som dyrka frem rust selv, å pensla det på modellbilene sine. Tror det var metallbiler det var snakk om da.. Men regner med at han bare legger metall i et rom med høy luftfuktighet, og lar det ruste til det blir "pulver" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Så det var en som dyrka frem rust selv, å pensla det på modellbilene sine. Tror det var metallbiler det var snakk om da.. Men regner med at han bare legger metall i et rom med høy luftfuktighet, og lar det ruste til det blir "pulver" Isåfall ville jeg sprutet på saltvann ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Trikset er, finne noe med rust på. Så bruke en stålbørste, skrape o.l for å få løs løs rust. Samle dette i noe, også pensle det på plastikken med aceton :) Gjorde det selv på mange modellbiler når jeg drev med sånt. Fungerer utrolig bra. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 ok takk for infoen skal prøve meg litt fram på diverse vrak, er en uerfaren nybegynner enda takker.. Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Lykke til:d Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg