Satrixen Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei! Ser da ut som den nye bilen min blir en 2002 Passat Highline TDI 130 hk, i sølv. Den har gått ca 105`, og er ellers helt orginal. Vil da gjerna ha noen tips til justerbart senkesett og felger (Understell generelt). Har sett på FK justerbart hos Quality.. Meninger? Felger er et annet tema, type og størrelse. Lurer på om 19" blir hakket for stort da bilen kommer til å bli brukt en del til pendling og slikt! Bare å kjøre på med synspunkter ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Pendler med 19" jeg....ikke noe problem :) :) :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hehe.. Ja du sier noe :p Prøvde egentlig å være fornuftig med denne bilen, men spørs hvor lenge det varer!Mye senk har du da? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Fornuftig prøver vel vi alle vera. min passat skulle også vera kjedelig osv, men tok under en uke før eg kom over en på finn.no som solgte coilovers, så de har eg i morgen, originalt så var passat som å kjøre en classic amcar. bløt og fæl.så dette måtte eg ordne, Regner med eg skaffer 19" til denne også,Tror ikke det er noe problem i grunn med pendling ikkje uten at prisene på dekkene er større. Har selv 18" på golfen og synest ikkje det er noen ulempe i grunn,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Rektig.. Ja tviler vel ikke på at det går. Men jeg synes kanskje det kan bli vel så pent med 18" og litt mer senk. Blir ikke så sinnsyk store :s Mm ingen som har bilde av en 3BG med 19" tilfeldigvis? :p Får se om jeg fåt tak i noen felger også, litt gira på BBS CH eller noe TSW.. Hmm.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=107534&page=2 Finner noen bilder der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hehe.. Ja du sier noe :p Prøvde egentlig å være fornuftig med denne bilen, men spørs hvor lenge det varer!Mye senk har du da? Kjører justerbart jeg så er litt usikker på hvor mye jeg har senka den :) Sånn passe :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hvordan justerbart kjører du da? Har et lite dilemma her nå.. Hvis jeg skal ja trykkjusterbart så blir valget liksom enten KW til 13 lapper (litt vel i overkant etter mitt budsjett) eller FK Sport edition til 8 lapper. Ellers så har jeg et FK Highsport sett til 5 laken på hånd. Bilen skal brukes til vanlig bruk, ikke noe racing eller noe sånt så vet ikke helt hva som er nødvendig. Stalltips? :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Noen som vet noe om dette settet til Cobra? Rutfritt er fine greier.. http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000056dbpSF-7840_00003.html Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hvordan justerbart kjører du da? Har et lite dilemma her nå.. Hvis jeg skal ja trykkjusterbart så blir valget liksom enten KW til 13 lapper (litt vel i overkant etter mitt budsjett) eller FK Sport edition til 8 lapper. Ellers så har jeg et FK Highsport sett til 5 laken på hånd. Bilen skal brukes til vanlig bruk, ikke noe racing eller noe sånt så vet ikke helt hva som er nødvendig. Stalltips? :p Tror nok jeg skulle ha satset på FK hvis jeg var deg....er veldig gode å kjøre med....hadde det på gamle passaten :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Fått tankene mine inn på KW Var2, og det frister veldig :p Litt over ni lapper i Tyskland, er jo ikke noe å lure på.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Fått tankene mine inn på KW Var2, og det frister veldig :p Litt over ni lapper i Tyskland, er jo ikke noe å lure på.. løp å kjøp :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Mjaa.. :p Far min som har hatt denne bilen i to år, så vet alt om den så det er jo litt greit! jeg tar over bilen etter dimming fra militæret i mars, så må ha litt utstyr klart :p Målet er å få den sprekere enn fars nye audi a4 :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Når jeg da sitter her oppe og venter på dimming, og ikke får sett og undersøkt på bilen selv har jeg en del spørsmål hvis noen kunne hjulpet meg :) -Hva slags sokler har denne i nærlys, fulllys og grøfteys? Xenon is coming :p -Hva slags innpress på hjul vil passe best? Ser for meg 19/225/35 med ET 35. -Er de mulig å bytte treverket inne i bilen med f eks børsta stål detaljer, og da mener jeg ikke sånne jalla sett som limes rett utenpå.. -Er det noe spesielle problemer å senke denne/bytte dempere på denne selv? Blir KW.. -Hva kan jeg forvente å få av power med en normal chipping? Mye spørsmål men har da en formening om det meste, men greit å få litt backup på det ;) Sitter bare og dagdrømmer her uansett! Hehe.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Ser det er H7 i nær og fjern på nettet, regner med det er riktig. Og H3 i sprederne.. Har allerede blitt satt i 6000K i nærlys, men er usikker om jeg skal bytte de og fjernlys til 8000K, eller bare kjøre 6000K i hele trynet.. Saklige kommentarer? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg