Gå til innhold

polering av bilen til våren, hva skal jeg ha?

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

Det er ikke noen spesielle produkter som er best på alt... så dette er mitt forslag:

Bilshampo: Chemical Guys Citrus and Gloss

Rens av felger/dekk: P21s Gel Wheel Cleaner

Fjerning av swirls: Pinnacle XMT 360 Light Swirl Remower

Poleringsmaskin: Kjøp en midt på treet maskin til mellom 500-1000 kr.

(Husk Microfiberkluter og pads til poleringsmaskinen!)

Wax: Pinnacle Souveren Paste Wax.

Utstyr: Washmitt (vaskehåndske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.scandicshine.no

 

80 kr. i frakt og varene i posten dagen etterpå. Enkelt og greit :)

 

På autogeek, så kan du legge på ca. 50% på den summen du får i handlevognen din og gange med 6.

 

Så lenge dem har de produktene du trenger på scandicshine, så kan det lønne seg og handle der.

 

Man må altså legge til moms + frakt hos autogeek.net.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jo dollarn på 5.6 og ikke 6 :P

Ang frakt stemmer jo. Men mva + frakt?

 

Totalsummen for varene + frakten til Norge kommer det mva på. Kommer litt ann på hva man skal ha om man skal handle på autogeek eller ikke. kontra scandicshine.

 

Ikke kjøp aerosol produkter på autogeek. dvs bokser under trykk ol.det hauser opp frakt prisen en del pga frakt lover. ekstra sikkerthet på slikt.

Hilsen

K3nt_

 

Mitsubishi-Klubben Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jo dollarn på 5.6 og ikke 6 :P

Ang frakt stemmer jo. Men mva + frakt?

 

Totalsummen for varene + frakten til Norge kommer det mva på. Kommer litt ann på hva man skal ha om man skal handle på autogeek eller ikke. kontra scandicshine.

 

Ikke kjøp aerosol produkter på autogeek. dvs bokser under trykk ol.det hauser opp frakt prisen en del pga frakt lover. ekstra sikkerthet på slikt.

Uansett så stemmer det ganske bra med å legge til 50% av summen man har i handlevognen.

 

Bestillte derfra for noen uker siden.

 

Kan nok hende du kan spare noen få kroner hvis du handler for en del... men ventetiden kan være lang. Jeg ventet nesten 2 uker før jeg hadde varene i posten.

 

Jeg vil vertfall ikek bestille fra autogeek igjen. Ikke for at det var dålig service eller noe... men forde det tar tid. Mye bedre og bestille fra norsk nettbutikk.

 

Så sant det ikke er noe heeelt spesielt jeg skal ha som ikke selges på scandicshine.no så holder jeg meg til sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår