Berit Nordgarden Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei, vet noen hvilke alternativer man har for skistativ til cabrioleten? Har lest om noe som heter CargoWing men forstår den er ute av produksjon eller aldri ble produsert. Mvh Berit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StåleF Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei Berit. Har du funnet ut noe mer om dette? Jeg har selv en 9-3 Cab 06 i Electric Blue. Nyyydelig bil. På vei til Norefjell i påsken møtte jeg en SAAB Cab med en skistativløsning jeg ikke har sett før. Fikk dessv. bare et lite glimt. Setter pris på svar hvis du har funnet en løsning. Mvh. Ståle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oanoss Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Du får skistativ til cab'en som originalt ekstrautstyr. Dette er normalt lagervare hos Auto-Huset på Skøyen ( der jeg jobbet inntil nylig ). Tlf: 22 06 46 00 Spør etter Rune på delelageret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astensr Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 JEg har et som jeg kan selge. Hadde en SAAb9-3 cab 99 modell som jeg har kvittet meg med, men jeg har fortsatt skistativet i innpakningen, ubrukt. Vet ikke hvor mye det koster men m\kan selge det til 1/2 pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg