chrofs Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Jeg kjøpte denne fra TM Tuning:remote locking system, men lurte litt på hvordan jeg skal installere den.... bruksanvisningen hjalp ikke mye... noen som vet hvordan dette skal gjøres?? Jeg slipte også nøkkelen min sånn at jeg fikk den på switchblade nøkkelen, men lurte på om det er startsperre på bilen min.... det er en 1995 Golf... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 jeg har hvertfall startsperre på min 96, noe som gjør alle sånne ting me nøkler værre og dyrere:P men dette så jevlig billig ut! 49 dollar er jo ca 250 spenn! hvor mye i porto? forsto jeg det riktig om det var til to-dørs? :) Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrofs Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 det står 2-way, så tror ikke det er problemet... men jeg bare lurer på hvordan jeg skal koble den opp.... ang. startsperre,så tror jeg det kom på golf i 1995, men vet ikke når i 1995... hvordan ser nøkkelen din ut?? tror den ser annerledes ut om det er startsperre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 forklare åsn den ser ut? hmm... hehe:P rundt hode med VW logo.. lite lys og nøkkelen er lik på begge sider.. (ikke som hus nøkkel) men det er jo de fleste:P har ingen aning om kobling men du får nok svar etterhvert:P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Kanskje forsent å fortelle det nå, men Bilextra/Cd-Cardic har noe som heter Autospeedy. Det er et rele med fjernstyring som du bytter ut det orginale sentrallåsreleèt med.. Følger med to fjernkontroller hvis jeg ikke husker feil.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 jeg har et slikt speedy sett på min golf! 1996 mod. er bare ett relé man kopler gjennom den orginale styringsboksen til sentrallåsen! :) ligger i bagasjerommet på bakveggen på høyre side, inni en isopor''boks''... veldig enkelt:) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Stemmer som JR sier, hadde også dette på min, men monterte det like ved fremdøren (bytter ikke ut noe, monterer bare et rele på det eksisterende ledningsnettet som har fjernkontrollmottaker), var like greit å montere det der. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 og for de som IKKe har sentrallås?:P hvor mye jobb er det å montere noe slikt? blir det jalla med disse settene til 4-5 hundre? Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrofs Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Har forsåvidt skjønt at jeg skal koble meg på den boksen i bagasjerommet, men den kommer ti ledninger ut av den boksen... hvordan vet jeg hvilken av de jeg skal koble meg på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrofs Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 på det lille relét jeg fikk med så var det plugger som passet på kontakten som står på styrings boksen i bilen =) og viss du ikke har sentrsllås fra før av så er det jo en del mekk ekstra.... må til med universal kit, med motorer og stag :-O med mindre du kjøper orginalt vw da, men det koster nok skjorta! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Det er lett å montere sentrallås. Sjekk i denne tråden her, der har jeg laget en illustrasjon: Den store DIY-tråden [update: 06/09-07] - Forum - Diskusjon.no Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg