rel0ad Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 kan noen forklare meg hvordan jeg monterer en bensintrykksregulator? har en progresiv en, kan ta bilder av den om det trengs. er en 325 e36 jeg skal sette den på Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 er vel ikke værre enn å flytte over slangene fra den gamle og over til den nye ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 de fleste tar vel ikke bort den gamle heller" men det er vel det beste! den monteres etter galleriet og IKKE før.. er ikke no stor sak egentlig, du har jo bare inn/ut og vacum. vis du fjerner den orginale kan du jo bare ta vacumet som går til den eller så setter du inn et T-stykke et sted. EDIT: hva skal du med det på en orginal suge motor? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Uorginale bensintrykk regulatorer bør monteres på nærmeste søpplespann...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg