Ryeng1 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Nja...er en del forskjell på 318i og 318is..is`n er jo 16 ventiler og har grenrør orginalt...så lyden blir ikke helt lik. Ja, det er jo sant. men bare det blir litt bedre er jeg fornøyd. også litt lei den single potta bak der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kjøp iaf ikke 2x90mm utblås og sett på en 318i =) Det ser ikke bra ut. Sats heller på at billig Simons kit...2,5" eller.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Er det noen her som har litt erfaringer med simons kit? Vurderer å kjøpe et til min 316 compact. Kommer jeg til å få en litt dypere lyd eller burde jeg ikke kjøpe noe? Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kjøp iaf ikke 2x90mm utblås og sett på en 318i =) Det ser ikke bra ut. Sats heller på at billig Simons kit...2,5" eller.no Ja, blir til at jeg sparer opp til et Simons effektanlegg med 2x 2,5'' utblås ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg