Tronna Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Sliter forferdelig med å få tak i rimelig erstatning til eksosanlegget mitt, verkstedet sa hele rukkelet måtte byttes, katalystator, mellompotte, bakpotte og alle rør til og fra.. Det skulle komme på ikke mindre enn 11.000! Dette var da rustfritt, hvis jeg ikke ville ha rustfritt var det vel 8.000 de gav meg pris på. Noen som vet om et sted jeg får billig anlegg? Gjør ikke meg noe om det ikke er originalt, om det er effektanlegg eller om det er annerledes.. Så lenge det funker og ikke koster skjorta! Biltema hadde forøvrig dårlig utvalg av eksosdeler, og jeg måtte bestille med 2 ukers leveringstid hvis de skulle skaffe det som stod på webshoppen. Ideer? Siter Opel Astra G 2001 Peugeot 405 GTX 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Til en 405GTX er ikke dette lett, det billigste er å kjøpe en annen GTX med skader o.l. å ta anlegget fra den. men du MÅ ha fra en 2l 405. Vis du tar turen til ett eksosverksted ala Svendsen eksos så lager de ett for ca 6000-7000,- ett sted. Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronna Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Jeg hadde en 405 GLX 1,8 delebil, og tok av eksosanlegget på den.. Har ikke fått sett om det passer enda, men sier du at det ikke vil fungere da?? Ja, Svendsen Eksos var dem som gav meg pris på 11k og 8k. =/ Siter Opel Astra G 2001 Peugeot 405 GTX 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg