martinsen-lyd Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hei skulle hatt ut asvalt platene i 240 men åssen skal jeg ta dem ut=? varme,skrape ell ? noen som har et tips=P Noen som veit åssen det er og kjøre uten sånne plater i bilen? Takker for svar=D har en annelse at det er en dritt jobb:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Varm dem med varmluftspistol for så å skrape dem vekk med ei skrape.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Varm dem med varmluftspistol for så å skrape dem vekk med ei skrape.. :) jaja bare og varme da:ratatatat hehe takk for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Jeg og cas brukte varmepistol og hoggjern/stemjern fra Biltema. Skrapte bort selve plata og og slipte det rent med pusseskive på vinkelslipern og grunna etterpå. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 blåse lampe og sparkel spade ;)slipte det glatt med pusse maskin og 120 papir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 legg på tørr-is og la det virke i 10 min. bank på det med hammer så det detter av. mindre gris Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 legg på tørr-is og la det virke i 10 min. bank på det med hammer så det detter av. mindre gris hehe smart så er det bare og få taki tørr-is=P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hehe smart så er det bare og få taki tørr-is=P det får du levert på døra...ca 100 kr pr kilo...jeg brukte 5 kilo på bilen min. ikke tid til pauser med andre ord. søk på "is" og "tørris" på gulesider.no og for all del ikke gjør som over og bruk varme. blir bare griseri Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 ok får se åssen ting går=P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Propanbrenner og skrape fungerer kjempebra, og det griser ikke stort. Du varmer til du kjenner at den begynner å slippe, og da kjører du skrapa inn under plata og da får du den ut nesten hel.:idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Går helt fint å kjøre uten lydisolering og asFaltmatter! :) Litt mer støy blir det, og bilen holder ikke like godt på varmen om vinteren, men pyttsann. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg