nnnneh Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Har laget en liten nettside der man kan velge hvilken førerkortklasse man har og legge inn noen vekter og få svar på om du har lov å kjøre vogntoget. Test her :) Trenger litt tilbakemeldinger, er nok ikke helt idiotsikkert enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Virket da bra denne. Eg har prøvd den med litt forskjellige alternativer som eg selv har lest meg en del opp på og den stemte nå bra på de... Bruker linken din på ett annet fora eg hvis det går greit. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 ja, det var meininga at den skulle vere til hvemsomhelst... prøvte meg litt frem og tilbake og den så ut til å virke, men den ble laget seint en lørdagskveld så kan jo ikke garantere noe før den har blitt testet litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hehe, har du fått boka asp for dummies, locked? Er nok litt bugs her: (!) Tilhengeren er for tung for denne bilen. (!) Du har nok desverre ikke lov å kjøre denne ekvipasjen. Diagnose 1300 1800 3500 750 750 2050 forerkort=BE&B1=1300&B2=1800&B4=3500&T2=750&T3=750&submit=Vis+resultat Valgte en 750kg henger bak bil med tillat hengervekt på 1800kg... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Nei, har laget en del websider i asp gjennom årene Hmm må se på dette her når jeg kommer hjem, sikkert en liten bug en plass ;) Edit: Slitenvolvo, nå har jeg retta feilen. Var en CSng formattering som manglet på en linje :p Har forsåvid heller ikke lagt inn at man kan trekke en tilhenger på 750kg selv om det går over 3500kg med kl. B. Trenger vel ikke vere rakettforsker for å rekne ut det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg