Gå til innhold

Civic VTi sedan (update)


Stianh

Anbefalte innlegg

Endelig:) skal hente meg ny bil til helgen.. har tidligere hatt nesten kun audi og 4x4, men nå skal jeg da gå til fwd:) det frister ikke serlig å gå fra 4x4 til fwd, men har hatt lyst på civic vti i lengre tid, og så har jeg en kompis som er ivrig honda-entusiast som har overtalt meg til og kjøpe honda:)

blir og bruke dette som en prosjekt-tråd, da det er noe småplukk på denne. skal montere leppe-kit, masse "bling-bling" i motor-rommet, og lakke div. greier...

bilen blir hentet til helgen og jeg gleder meg sinnsykt! bilder kommer når jeg får bilen hjem

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nja, vi har to helt forskjellige meninger om hvordan civic skal se ut... men ingen av oss liker overstylete civic'er, så det blir nokk 2stk clean'e og strøkne eg9'er i distriktet! har allerede bestilt div.styling til bilen.. skal hente bilen nå på lørdag, og jeg gleder meg som en unge:)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som fant nye lykter til han.. han hadde letet etter onepiece, men fant ikke det han ville ha, så da kjøpte han noen som ikke var onepiece... nå har jeg funnet det til han:) selvfølgelig etter han hadde kjøpt sine:):):)

skal ikke ha samme lykter som han.. han skal ha lykter med en reflektor og H4, jeg skal ha noe helt annet(synd at alt er med angeleyes) kommer prosjekttråd etterhvert på club-honda forumet, da kommer vel en liste over all upgrades:)

utseende er allerede valgt:) tror det blir finfint:)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som fant nye lykter til han.. han hadde letet etter onepiece, men fant ikke det han ville ha, så da kjøpte han noen som ikke var onepiece... nå har jeg funnet det til han:) selvfølgelig etter han hadde kjøpt sine:):):)

skal ikke ha samme lykter som han.. han skal ha lykter med en reflektor og H4, jeg skal ha noe helt annet(synd at alt er med angeleyes) kommer prosjekttråd etterhvert på club-honda forumet, da kommer vel en liste over all upgrades:)

utseende er allerede valgt:) tror det blir finfint:)

 

Aah, ja de onepiece lyktene var rå!

Blir spennede å følge med på fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i mosjøen ja.. Ja har god tru på at dere får pene biler;)

Nå har vel ronny et sett med JDM Black Housed lykter liggende, så du får høre med han :p tror han fant enda noen nye lykter til å ha på sin;)

Hvis det er den han snakket om på CH, så er det ikke i mosjøen, men i Sandnessjøen. Tror du får mye bil for pengene, for å si det slik. Hvis det er noe av deler du ser du trenger, så må du bare si i fra når du henter bilen. Har en go del deler til EG9, og bor ikke så langt fra eieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det:) trenger noen deler, men må vel vente til jeg får bilen hjem, og går gjennom den på jobb før jeg har oversikt over hva jeg trenger. gleder meg som en liten drittonge:) like artig hver gang det er ny bil:)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å gå fra Audi er enda et meget ømt tema! så pass deg!!!!!hehehehee blir vel bra det her... i mårra er det vti:) jippi:crazysant: julaften kom sent i år kan man si.

:happyhappy:

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår