fr3dr1k Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Hei jeg skal ha en 2x12" basskasse og en passende forsterker til dette i Calibraen min. Trenger ikke kjempetrykk, skal bruke standardanlegget til resten av lydbildet. Har en R-F 201S forsterker som skal _forsterke_ diskantene og mellomtonene... Så jeg trenger en bra forsterker og 2 bra bassere, gjerne i ferdigbygget kasse, men ikke noe must! Prisen bør ikke være langt over 8000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Jeg puttet 2stk RF RFP4212 i kasse. Det ble slik: Veiledende pris på dette er 4990,-... Uten kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Har lyst å finne på noe nytt med min Calibra... Du kan få kjøpe kassa mi, med elementer... Og en ny Audison LRx1.400. Totalt ville dette kostet ca 11.000,- pluss arbeid. Spillte 139dB på Rudskogen, uten at de var hverken justert eller spillt inn. :) Kan selges for 8000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Spillte 139dB på Rudskogen, uten at de var hverken justert eller spillt inn er det kun subbene da ? hvilken frekvens måler di på? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Skjønte ikke helt hva du mente med det... Men bilen peak'et ved ca 45Hz... Spiller mye dypere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 når di måler i slike konkuranser, hvilken frekvens og kun subber ? Forstår du nå ? :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Ja. Da måler de kun sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg