avant Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 lager en tråd om våre rs2`r siden det ligger en med s2 og audi 80 og ikke om rs2 her er min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Veldig veldig fin RS2. Det er klart en drømmebil ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 denne som var til salgs i moelv? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avant Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 spørs når men ikke di tre fire siste åra værtfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Her er et av min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasy-engine Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 heisann er det noen av dere som har lakk koden til en rs4?? jævlig fin farge det:):):) har store planer om og få en bil med fin farge:) men det var det med motor da.....hmmm det tar jeg siden:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasy-engine Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 sorry.. jeg mente rs2:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avant Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 rs blå perleffekt lakk kode Z5M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasy-engine Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 takk takk. er dette en dyr lakk?? Eller er den på lik linje med andre typer lakk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jatakkbeggedeler Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Tviler på at den koster noe mer enn andre typer std lakk. Synes selv at denne fargen kun passer på RS2. Nagaro blå på en hvilken som helst annen 80-90 talls Audi ser jævlig harry ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasy-engine Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 jeg vet:) jeg så en orginal 80 0g en opel kaddet gsi med denne fargen , det så rett og slett barnslig og teit ut:P men jeg har et nesten ferdig tillaget rs2 styling liggenes. bakfanger og side skjørt er ikke ferdig enda og jeg mangler noe lys til fanger. og finne en kopi bak fanger har jeg gitt opp. så da må en inprovisere og det tar TID:P må lage nesten alt selv.Støpe og herje:) blir mye billigere da men:P er ikke så veldig opptatt av fres i bilen ,MEN den MÅ ha et fint look og en fin finnish. Det er absolutt et must. og jeg er heller ikke så begeistret for Eks, rs2 front fanger med evo bakfanger. bilen synest jeg skal vere komplett av et slag med styling:P:):eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAA-Racing Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Her er min nye Rs2; flere bilder kommer. [/img] [/img] Siter --Audi RS2-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmast Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 ER den som ligger ute på finn nu? Håper du blir fornøyd, sinnsyk grom bil det der. Siter Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAA-Racing Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 ER den som ligger ute på finn nu? Håper du blir fornøyd, sinnsyk grom bil det der. Fargeblind?? Siter --Audi RS2-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Her er min nye Rs2; flere bilder kommer. [/img] [/img] Dæven, den der så pen ut... :) Regner med den står i Tyskland? Får ikke senket så mye mer ser jeg..Hehe...:dj Grattis med RS!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg