jalla666 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hey. jeg har en kompis som har kjøpt seg en kicker zr240. og trenger et aktivt delefilter. altså noe som gjør at han får sub lyd i subbene. Dette skal selfølgelig skaffest billigst mulig! Han har kansje kjøpt seg en alpin ivaD105R. har denne det innebygd? Vis noen har noe brukt er det bare og rope høyt! Og vis noen har noe og si om forsterkeren vil vi gjerne vite litt om hvor kraftig denne egentli er! MVH Team space wagon:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Er det ikkje filter på forsterkeren??? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Nei. desverre er det ikke det. Vil det holde og kjøpe et passivt 100hz delefilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 ser nå at den har noe som heter bass boost control på nettet. som booster 40hz... Menne ser ingenting til og bestemme annet en gain på forsterkeren. kan noen med peil utdybe dette for emg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Det stemmer at den ikke har delefilter... Men den er alt for liten til å brukes på sub da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 det er jo 2 ganger 30a sikringer i den! Og den blir jo brukt til sub. så virker jo som det er en sub forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg har en slik en til min forsterker som heller ikke har innebygget delefilter : Rainbow KraftWerk 2V8 Jeg har forsåvidt også rainbow forsterker da, men denne kan brukes til alle. Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 tror den blir uaktuell pga. pris...finnes det ikke en billig plast boks til 3-400kr som kan fikse det? var surt at den ikke var delefilter på forsterkeren!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Saken er vell mere nå om det holder og kjøpe et delefilter som deler på 100hz og smelle mellom forsterker og høytaler? Trodde forsterkeren leverte bra jeg. Er det som står om den på nettet vertfall?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hugs at du må ha eit passivt filter etter forsterkeren. Aktivt filter skal tilkobles før forsterkeren (og trenger strøm) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 De har jo aktive delefilter til sub på Biltema tror det koster rundt 200kr på det kan du dele på enten 120hz 90hz eller 50hz. det har også bassboost der du enten kan booste 110hz 80hz eller 40hz med +12db men jeg er ikke sikker på om de selger disse lenger. Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 ey. er som sakt en kompis av meg som skal ha dette. han er ikke så utroli nøye. mere viktig at det spiller bra. en perfekt. Og forsterkeren har en boost på 40hz eller no. men hører fortsatt synging... hva skjer vis vi meller på et 50hz delefilter? klarer dette filteret faktisk og dele dette riktig? eller er 90 mere passenede i bil? her hjemme kjører jeg deling ved 60hz på subben min. Jeg er ganske god i sterio for hjemmebruk. men er så mye rart til bil:crazysant: vi kobla alt opp i dag og det funker fjell. eneste er litt for mye vokal i subben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Om han har kjøpt den spilleren, er ikke dette noe å tenke på lenger. Den har innebygd delefilter ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Fin fint! eneste vi har testa med en en sony explod spiller. og der fikk vi litt vokal. men mye tryk i bassen og. så vis du har rett og vi kan dele ved 60hz eller no med alphinen tror jeg dette kan bli riktig så bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 bare ta deg bry til å titte på alpine's sider det, så står det spec på spilleren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg