Sandvik bros. Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Har brukt aceton til å sette penslene i slik at de ikke stivner. Men dette er ikke særlig bra for helsa. Har og testa white spirit men det var dødføtt. Noen som har tips til andre ting som dere vet fungerer??? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Bruk og kast funker meget godt.. Biltema gjør det like billig som aceton. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadav Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Er nok Aceton som funker best på dette ja. Siter Every function has a form - not all forms has a function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Er acton som er mest brukt ja. Men du kan bruke et rensemiddel som heter FB 109 eller metylenklorid (PS. Metylenklorid er giftig som fan..!) Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Er acton som er mest brukt ja.Men du kan bruke et rensemiddel som heter FB 109 eller metylenklorid (PS. Metylenklorid er giftig som fan..!) Ja så aceton er liksom god for helsa? :):P er nok billigare og kjøpe 20 pensler enn 1 liter aceton. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Det er vel ikke bare snakk om å gjøre rein pensler..? Hva med rulleverktøy og sakser..? Blir vel liiiit dyrt å kaste det etter engansbruk...? FB 109 kan man faktis drikke uten å ta skade av det. Men så er det dyrt. Rundt 35 kr per liter. Aceton er ikke bra for helsa nei ,men det er effektift til rengjørin. Og når jeg betaler 4,80 kr per liter så sier det seg selv hva man bruker. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Får 5 pensler for 49kr på jobben, minus personalrabatt så tar heller å kaster penslene etter bruk enn å rengjøre. Lat, ja ganske. Saks er ikke noe problem for min del da jeg deler opp før jeg kliner med polyester Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg