Sailorboy Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 er dette no dritt om man bygger for 4-450hk på rødblokk? hører folk som sier dette:S.... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg kjørte med FK blokk som var borret til 96,6mm. Kjørte med 1,6 bar trykk, og ca 450Hk. Ingen problemer med det etter 18000km med frisk kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 kan holde kan ikke holde... med et par cm med betongfylling holder det nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 kan holde kan ikke holde... med et par cm med betongfylling holder det nok. Jeg kjørte uten. Men tror nyere B230 er sterkere enn B23. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 mener jeg oxå jeg har hørt...at legeringa er sterkere... hater bare slike..."jeg vet så godt, derfor sier jeg ditt utgangspungt er drit". hehe...synest det er bra med kritikk..så lenge den er "utprøvd"...;) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg