datossa Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Etter mye frustrasjon må jeg krype til korset og innse at jeg er ikke noe bilmekaniker emne.. Så jeg håper det er noen der ute som kan gi meg et tips for hvordan jeg får ut skiltlysholderen i fra bakfangeren på poloen... det er sikkert et lite triks.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Du trenger ikke være bilmekaniker for å ta ut skiltlysene! Prøv med et flatt skrujern å jekk den forsiktig ut. Tviler på du må av med hele fangeren. Tipper det er noen småklips som holder det fast. Er kanskje litt småulovlig, men jeg har en link til Haynes manual for Polo (pdf fil) visst du trenger det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Er bare å vippe opp ja, gjorde det senest i dag på min egen :) vipp opp fra den siden som er nærmest bagasjelokket :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datossa Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg har prøvd, men det er nen "festeklips" som stritter imot.. jeg har prøvd å trekke klipsene imot meg, men jeg får dem ikke over "kanten" :-( Det er det eneste som virker fornuftig, for det er spor til å komme nedi med skrujern eller lignende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg