Vw Digger Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Lurte på om en kan kreve ersatning for en bil du har krasjet, men like etter blir bilen solgt med fortjenelse, er det da riktig at en skal betale for bilen når det er solgt?? Bilen hadde kun delkasko og blir ikke utbetalt noe fra forsikringen! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Jeg skjønner ikke hva i all verden du spør om... Omformuler spørsmålet til forståelig norsk? :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Lurte på om en kan kreve ersatning for en bil du har krasjet, men like etter blir bilen solgt med fortjenelse, er det da riktig at en skal betale for bilen når det er solgt?? Bilen hadde kun delkasko og blir ikke utbetalt noe fra forsikringen! Ok.. DU solgte en bil som DU har kræsja. Men når kjøper selger bilen SIN med fortjeneste skal DU plutselig ha penger ? Eller hva mener du ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 mener kanksje at han har kræsjet en lånt bil, som hadde ansvar. så ble bilen solgt med fortjeneste av eieren, men han krever fortsatt erstatning for skaden på bilen. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 mener kanksje at han har kræsjet en lånt bil, som hadde ansvar. så ble bilen solgt med fortjeneste av eieren, men han krever fortsatt erstatning for skaden på bilen. Hm... Hvis det er dét som er tilfelle, vil jeg si at det ikke har filla betydning om han har solgt bilen med fortjeneste. Dersom den ikke hadde vært kræsjet, hadde han trolig fått enda større fortjeneste :) Du har ødelagt noe som tilhørte en annen, og da krever han erstatning for den. Om han så velger å selge, kaste eller vrake bilen, spiller jo ingen rolle for deg, du må betale erstatning uansett... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Tja egentlig vil jeg stenge tråden her nå, ble lit utydlig fra min side da det er 2 saker i ett, må utdype meg mer men orker ikke, er psykisk sliten av folk som bjeffer rundt meg!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 slett tråden å legg den inn på nytt hvis vi har missforstått deg. er jo ikke noe galt i det. å når du legger ut den nye tråden får du sikkert et godt svar på problemet i stede for oss som gjetter ;) Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 voff voff Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 utifra spørsmålsstillingen skjedde dette antakelig i fylla så bare hold hodet lavt en stund til du! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 dersom det var fyllekjøring så vil jeg på det sterkeste beklage at du ikke omkom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 dersom det var fyllekjøring så vil jeg på det sterkeste beklage at du ikke omkom... Nei, det var ikke snakk om fyllekjøring, ei eller noe som har med alkohol å gjøre.. Trådstarter har lagt ut lignende post på VACN forumet og fått svar på sine spørsmål der.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg