Sonick Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Skulle ikke vert ute på salta veier den bilen din remster :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Skulle ikke vert ute på salta veier den bilen din remster :) nei, skulle ikke det. skulle hatt råd til vinterbil. men uten 100% fast jobb er det ikke så lett. btw. alle bildene fra dagens fotosession finner man her Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Litt OT her nå, surfa på noen gamle sider på vw golf 2 forumet og fant dette bildet, gamle bilen din og den du har er det vel? Før div mods Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 hehe bildet av gamle golfen din vekker minner fra Vagteam dagene hehe. Huske vi knipsa noen bilder av den enorme bad look lista di på strandtorget på et av treffa. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Litt OT her nå, surfa på noen gamle sider på vw golf 2 forumet og fant dette bildet, gamle bilen din og den du har er det vel? Før div mods hehe. jepp, stemmer ganske bra det. var vel bare noen få uker etter jeg solgte den og annskaffa nye. det bildet skal ligge et sted i tråden her også hvis jeg ikke tar feil. hehe bildet av gamle golfen din vekker minner fra Vagteam dagene hehe.Huske vi knipsa noen bilder av den enorme bad look lista di på strandtorget på et av treffa. Vemund hehe. jau. det var bra tider det :D mye treff og hyppig cruising. har de bildene her fortsatt. fant i hvertfall disse to i farten. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 pen bil, nice ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Du vet Rolf, når jeg ser snuta på den gamle golfen din vet jeg hva jeg IKKE skal gjøre me min ;) sorry mack, men den var jo rett og slett uhyggelig :S hva skjer med motortrimminga a? så noe for en 10-15 sier siden men har slutta å lese. kun bilder nå ;) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 haha, gamlegolfen din minte meg på mange måter om et bilde jeg så en gang, sinna som faen, men ikke i stand til å gjøre noe me det ;) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Du vet Rolf, når jeg ser snuta på den gamle golfen din vet jeg hva jeg IKKE skal gjøre me min ;) sorry mack, men den var jo rett og slett uhyggelig :S hva skjer med motortrimminga a? så noe for en 10-15 sier siden men har slutta å lese. kun bilder nå ;) hehe. var noe man fant på for lenge siden. for å si det sånn. jeg HATER å gjøre som alle andre gjør :p men, men. trim kommer når lommeboka blir tjukkere. planen var i vinter men ser mørkt ut. :( fortsatt god jul, og godt nyttår til alle. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hvordan får man posta bilder her egentlig? fikk bare til å legge opp en link i en form eller annen selv om jeg brukte img tagger? Har foresten fått orden på finansene nå rolf, så det ser jammen ut som om jeg tar med delene også :) og i tilegg får jeg råd til glassfiber! dette kan jo bli riktig heftig dette. -Marius Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hvordan får man posta bilder her egentlig? fikk bare til å legge opp en link i en form eller annen selv om jeg brukte img tagger? Har foresten fått orden på finansene nå rolf, så det ser jammen ut som om jeg tar med delene også :) og i tilegg får jeg råd til glassfiber! dette kan jo bli riktig heftig dette. -Marius hehe. ikke verst. blir bra det :D det er tre ikoner på toppen av boksen når du skriver et innlegg. ene er en firkant med gul bakgrunn og noen som ligner på fjell. denne skal du trykke på bruke clamps. ser det fort. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 tror ikke det funker? prøvde det sist gang og. funnet felgene mine foresten:könig GT-R Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 tror ikke det funker? prøvde det sist gang og. funnet felgene mine foresten:könig GT-R Du skriver slashene/skråstrekene feil vei. De der heter backslash, mens du skal bruke slash, som ser sånn ut: / Den lager du ved å holde shift+7 inne. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ahh! takker :) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 vel hjemme etter en økt i værste i dag. ikke på egen bil denne gang men måtte hjelpe Lars-frr med å montere stolen sin. var litt puslespill så skjønner godt at han har klundra litt med detta. men til gjengjeld var Lars så snill å ta med felgene jeg lenge har venta på å få kjøpe av han. så NÅ blir det nye sommerfelger :D de er småkantkjørte hele gjengen og trenger litt kos. men det skal de få. planen er i det minste polert kant. muligens lakkere senter i annen farge men dette får tiden vise. Felger = Powertech Design D 8x15 Dekk = Falken 195.45.15 blir fin strekk på de. Desverre så gikk kamera tom for strøm akkurat når jeg skulle ta bilde av felga så blir bare med ett for denne gang. prøvemontering i snar framtid :D EDIT: btw :hailvw Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg