Joachim Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Venter på update i kveld :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Det blei Rolfsburg skilter ja.. hehe.. så jævla bra Rolf.. får jeg litt av æra for det eller? :P gleder meg til å se bilen med nye lamper.. mangler bare felga nå da..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Det blei Rolfsburg skilter ja.. hehe.. så jævla bra Rolf.. får jeg litt av æra for det eller? :P hehe, ja du skal få litt ære og creds for det. fikk til og med ordna meg t-shirt med et ålreit trykk. bakdelen foran og her er mattene :) gleder meg til å se bilen med nye lamper.. mangler bare felga nå da..hehe og her kommer de bildene. mangla desverre en del lys for å få noen bra bilder. men her er en smakebit i hvertfall. veldig fornøyd med de nye pærene, bilder av parklys og nærlys. skal prøve å få tatt dagslys bilder i helga. Baklyktene montert parklysene kjørelys that's all for now. En rolig kald pils og så senga. :) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 tøft........... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ser utrolig bra ut;) Tror nok jeg må begynne å spare penger nå;) For til neste år vil jeg å;) hehe:P Baklyktene der er utrolige nice;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hehe, ja du skal få litt ære og creds for det. fikk til og med ordna meg t-shirt med et ålreit trykk. that's all for now. En rolig kald pils og så senga. :) Takker og bukker..hehe.. holder med en klem for meg altså :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Pørri ass ;) Blir sånne lykter på meg også snart hehe. Må jo bare ha de ... Har du fortsatt GTI interiør til salgs ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Pørri ass ;) Blir sånne lykter på meg også snart hehe. Må jo bare ha de ... Har du fortsatt GTI interiør til salgs ? de lyktene er digge. falt helt pladask kan man si :p har fortsatt interiør jeg vettu. + 2 sett lykter, de glassklare med kryss og det andre settet som jeg kjøpte på essen. dvs glassklare med sota reflektor. samme som de jeg da har på bilen men uten selve krysset. btw. jeg hater snø :( dakar bilen blir kald. vil ha vinterbil jeg nå. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ja skal ha lyktene også, hvis jeg ikke får til et kupp på rallye front på ebay da ;) Men må bare vente til EKSAMENS HELVETTE er over og fred og ro kommer tilbake igjen.. Skal sette GL interiøret mitt inn i shitboxen nå, så er helt avhengig av GTI interiør til sommern ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hehe. bare å handle. jeg er type fattig akkurat nå. så for min del er det bare å kjøpe. er det noen andre som trenger noe så send gjerne på en pm. mvh Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 var oppe i værste en tur i dag. fikk gått over motoren på delebilen og sjekka at denne var i orden. så hvis noen vil ha en 2'er gti 8v for 6lapper så skrik ut. ellers var det masssse med snø på plassen utafor værste. ikke akkurat ordna med noe måketjeneste. så da får man måke selv. fint man har lav bil :p btw. begge settene med lykter er nå solgt. ble førstemann med penga som fikk de. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 da har jeg og Kaldblod vært ute og tatt noen vinterbilder. Gutten har svikta 2'er gutta og kjøpt seg einser med 16v :) grattis. men, **** om du selger 2'ern for det :p bilder følger :) trykk på bildene for å få større bilde. og ja vi har ikke vaska bilene :p det var for lang kø og vi måtte rekke lyset ute. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Koslige bilder :) Da avventer jeg en tråd med fyldig informasjon, Kaldblod.. Grattis! Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Er jo x-einser min jo! Ta godt vare på den :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Koslige bilder :)Da avventer jeg en tråd med fyldig informasjon, Kaldblod.. Grattis! Kommer... Er jo x-einser min jo! Ta godt vare på den :) Jepp.. Nå med 16v. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg