KaldBlod Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Hmm.. kan det stemme at ene pæra i front lykten din har gått?! så litt mørkt ut i den ene når du dro fra strømmen i går... ;) Interesting question.... Han pleier å kjøre med parklys. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 de funker fint. kjører med parklys. så kan hende det er derfor de så litt mørkere ut. skal selge lyktene nå uansett. kompis har blitt rygga på og trenger litt deler. så da blir de borte. tilbake til orginale. eller som jeg nå kaller det. "vinter lykter" :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 de funker fint. kjører med parklys. så kan hende det er derfor de så litt mørkere ut. skal selge lyktene nå uansett. kompis har blitt rygga på og trenger litt deler. så da blir de borte. tilbake til orginale. eller som jeg nå kaller det. "vinter lykter" :P Typisk Rolf, her går det i vinterhjul, dekk og LYKTER... Har du vinterhøyde på bilen og? :D Hihi.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Typisk Rolf, her går det i vinterhjul, dekk og LYKTER... Har du vinterhøyde på bilen og? :D Hihi.. skal prøve å unngå vinterhøyde, men ser farlig ut skal jeg i hele tatt komme inn på værste så må jeg nok justere litt. sliter nå :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 jajajajajaja, skjer ikke mye for tiden. vintern står for døra og lommeboka er tom. lyst på billig vinterbil og sette rolfsburgen i garasjen for vintern. men, blir nok ikke til det heller. har i hvertfall fått bytta varmeregisteret da. noe som ikke akkurat var en morsom jobb, kan man bare spørre KaldBlod om hvor blid jeg var når jeg drev på. takk for hjelpa btw. har lite bilder av prosessen da kamera mitt driver og tar kvelden. fikk tatt to av hvordan varmeregisteret IKKE skal se ut i hvertfall. så får dere ha en fin høst videre. for her skjer det nok ikke mye på en stund. hellothere hellothere hellothere Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hadde ikke du noe annet på gang? Som du nevnet? :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Mye arbeid å bytte varmeregisteret? ut med dash? Må mulig bytte på en Golf GTD her alacocaina Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Mye arbeid å bytte varmeregisteret? ut med dash?Må mulig bytte på en Golf GTD her alacocaina Vi brukte lang tid.. :\ Ut med dashen, og ut med to muttere i motorrommet, samt vannslangene som sitter utrolig knotete til. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Bytta samma på gamle golfen min også, et helvete, særlig i minus 25 grader, måtte ut med midtkonsollet, og styre og stelle oppunder der.. jeg var heller ikke blid, men blidere når den endelig var ute.. å sette tilbake var mye lettere :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 er enklest å jobbe med når man tar ut hele dashen. kommer mye bedre til. og i en g2 så sitter dashen bare i 6 skruer / muttere. (bortsett fra selve instrument delen såklart) har tatt inn og ut dashen i g2 mange ganger nå så for meg blir det nesten rutine. selv om det er en drittjobb. rage: joda, har ting på planen som du vet. men ingenting er sikkert om det vil passe og hvor lang tid jeg vil bruke. får se om det lar seg gjøre i hele tatt før jeg legger ut noe info :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Vi brukte lang tid.. :\ Ut med dashen, og ut med to muttere i motorrommet, samt vannslangene som sitter utrolig knotete til. Det skyldes vel heller mekanikkerene enn jobben tenker jeg ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Det skyldes vel heller mekanikkerene enn jobben tenker jeg ;) Høhø. Det ble satt av litt tid til banning. Aldri sett remster så sinna tror jeg.. :P (og det hjalp ikke noe særlig da en viss bror kom innom ;)) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Høhø. Det ble satt av litt tid til banning. Aldri sett remster så sinna tror jeg.. :P (og det hjalp ikke noe særlig da en viss bror kom innom ;)) aldri hatt så mye kutt å sår på henda etter en runde med skruing som etter den seansen der. meeen, nå vet jeg det til neste gang og gjør ikke de samme feilene igjen :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 jeje. da var vinterfelgs på bilen og fjerna noen cm med stål i hjulbuen. resultat, null skraping mere. :wave + at vinterfelga mine så 9183212317301 ganger finere ut på bilen en hva sommerfelga gjorde med denne fargen fant jeg ut at jeg selger de. så. da er det bare å kjøpe folkens :p selges høystbydende. ene framdekket er slitt skakt og yttre del er slitt fra kosekontakt med skjermbuen. men, de duger til litt leking, ville nok ha bytta de uansett. vinterfelger noen? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 gjeeeeeeeeeeeesp, da var man hjemme og i godstolen etter en laaaaang tur til Essen, mye styr og masse ståk og enda mere pils + gode biffer :D vellykket. Man har til og med handla "litt". kom på messa søndag kveld og fikk en time der før de stengte. på denne tiden rakk man å handle låsebolter til dørene i chrom, panserløftere, helblå hovedpærer (type blå), og et sett frontlykter (glassklare med sota reflektor), Skilter og custom made T-shirt Dag 2: Mandag morgen kvart på 10, parkeringsplassene er alt ganske fulle, men vi finner en skikkelig plass voktet av selveste pittbull Terje selv. (se om jeg finner bilde av han senere) Mye fete biler og masse å handle. fikk ordna meg enda mere deler, enda et sett frontlykter (glassklare med kryss og sota reflektor), kortere antenne, nye baklykter (visstnok limited edition ifølge selger), chrom pærer til å bruke i baklyktene og skikkelige matter. Nå bærer det rett opp i værste og montere samt prøve å få tatt noen bilder. dårlig med lys ute men skal gjøre mitt beste. her er i hvertfall bilder av alle delene til nå :D pærer, dørbolter og antenna. alle lyktene, (ikke så bra bilde) en av hver av lyktene, prøvde å få til så bra bilde som mulig. skiltene + panserløfterne sånn, da får jeg komme meg avgårde og montere. :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg