dinge Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ja, var sikker på at han skulle kveste opp på vollen. LITT flaks der. mye show kan man si. hehe. hehe,gla jeg flytta meg 5 meter lenger opp. ja,var kjempe bra med show der:D kjørte helt sykt bra no og top secret,når dem klarte og holde seg på veien:Dhehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hehehehe. sofa, gulv, vegger. sov der du lander. for innflyttingsfest skal vi i HVERTFALL ha ;) Hørte jeg skål? :popcorn :dj babyhmm? :partyon :spin :boxing :lol :hide Som man ser, mye moro å gjøre på fylla i hamar :D Nå har jeg bare 3uker igjen av :soldiersf oxo :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 rolf, ta saktens kontakt hvis du skal leie verksted lokaler. fløtter til hamar over sommern og, da trenger jeg skru plass. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hørte jeg skål? :popcorn :dj babyhmm? :partyon :spin :boxing :lol :hide Som man ser, mye moro å gjøre på fylla i hamar :D Nå har jeg bare 3uker igjen av :soldiersf oxo :D hehe, så sant så sant. vi skal nok klare å snu byen på huet. rolf, ta saktens kontakt hvis du skal leie verksted lokaler. fløtter til hamar over sommern og, da trenger jeg skru plass. har fått ordnet meg værsteplass alt. men hvorvidt det er plass til flere der er ikke noe jeg kan svare på. kan såklart høre med de jeg skal dele plassen med. Så til en liten update. Var som sagt i Hamar i helga for å sprute på mere lakk på bilen. noe som forsåvidt burde gått greit, men med litt feilberegning så klarte vi gå tom for lakk doh . Men siden jeg har sinnsykt ålreite kamerater så årner det seg alikevel. Fikk låne ThAMaZTeR sin 2003 mod Audi 2,0 FSi mot at han lånte golfen for å få ordna med overlevering, hjelpe lakkereren, polere og montere sammen igjen. en så UTROLIG STOOOOOOR takk til ThAMaZTeR for at du stiller opp. STOR takk til tfac også som hjelper til med spruting av lakk. pass på slangen denna gangen da :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Vel, hva gjør man vel ikke for kompiser... Har fått en litt annen følelse av det å kjøre bil i dag, enn man er vant til fra audien.. det smeller og rister og sitter på vegen som en go-cart.. men du verden så morro :D :D Tok også med bilen på en liten fotoseanse, da jeg har funnet meg litt diverse fotoplasser i området her, som jeg vil teste ut.. og her er et jeg ble veldig fornøyd med.. tror remster har ny wallpaper nå, har det selv hvertfall :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bra bilde:) Blitt skikkelig pen bilen din nå, remster! Sleng ut flere om du har også, ThAMaZTeR! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bra bilde:) Blitt skikkelig pen bilen din nå, remster! Sleng ut flere om du har også, ThAMaZTeR! kommer snart, bare få ut no bilder fra gatebil først ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 blei fiiin ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Mye koster du? :D Hehe...skillza som fotograf har du, men det har du vel hørt mange ganger før;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 kommer snart, bare få ut no bilder fra gatebil først ;) Ah, genialt:) Ikke no som er å se på bilder av pene Golf'er, som har blitt tatt av en litt bedre fotograf enn gjennomsnittet;) Later til at du kan det med å ta bilder. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Mere bilder: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 det er en bil du burde vare stolt over Rolf! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 ahhhh, herlige bilder Fredrik. skulle slengt på rolfsburg skiltene vett ;p Gleder meg til våler i helga og BR helga etter. Ta med hjelm ;) Hehe, takk Reset. føler den kommer på rett vei nå :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Seriøst pene bilder, av en seriøst pen Golf;) Men når og hvorfor har du hatt på skjermbuelister? Kan ikke huske at du hadde dette før. Mulig det står et sted i tråden, men orker ikke å lete fram no nå:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Dette ble ULTRA PØRRIGE bilder rolf. Thamzter du har virkelig snøring må jeg si. Du kan gjerne få ta noen bilder av min også :) Men Remster dette var virkelig bra , skaper vel litt motivasjon til videre arbeid :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg