bimmerdude Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 bilen min kjinner men starter ikke... har hatt problemer med at den har stoppet å vært tungstartet en stund nå, men nå får jeg ikke start. Skiftet plugger å pluggledninger for litt tid tilbake men det hjalp ikke mye. Hører oxo at bensinpumpa går når jeg skrur på tenninga.. Noen som har et par tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Har du kjent ørlite grannnøkking når du har kjørt på konstant turtall? Som om en og annen sylinder ikke tenner nå og da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brudevoll Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 løft av fordeler lokket å ta en titt der... ofte bare filleting som litt irr der osv,tipper feilen ligg der en plass siden du ha hatt et gradvis økende problem å ikke bare bomm stopp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 På den 96' Poloen jeg hadde røk coilen, kanskje den som har tatt kvelden hos deg og? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 måtte til bergen å begynne på skole igjen så bilen for på verksted. Det ble til at de skiftet fordeleren ja.... takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Poster i samme tråd, da jeg ikke gidder å slenge ut en ny post. Det har seg slik at poloen min har litt start problemer. Dette er bare når det regner mye og er kaldt. Jeg "kjinner" lenge ov vel og til slutt kommer den. Har dette noe med vannet å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 bumper denne! noen som vet hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 vann i fordelerlokket eller kondens. neste gang det har regnet eller du har vasket bilen så ta av fordelerlokket å tørk det med litt papir å se om han starter lettere da. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 takker! fordelerlokket ja. har det noe med det elektriske å gjøre? har for såvidt lite peiling på motorer. hvor er fordelerlokket? kunne tenkt det hadde noe med tennhettene, at det var kondens der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 takker! fordelerlokket ja. har det noe med det elektriske å gjøre? har for såvidt lite peiling på motorer. hvor er fordelerlokket? kunne tenkt det hadde noe med tennhettene, at det var kondens der. fordeler lokket er den delen hvor tennplugg kablene går fra til pluggene. når du står å kikker ned på motoren mener jeg den er festet på høyre side på motoren. å når du har det oppe kan du kikke å se om det er sprekk i det eller om tenningspunktene begynner å bli slitt. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 sett! takk skal du ha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg