volvoekern Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Som overskriften sier luere jeg på tips til sub med lav dybde og grei sq? den skal i trykkammer på ca 15 liter og kan ikke være mer enn maks 12 cm dyp! helst 12" men ikke noe must har pr i dag en lanzar neo12 som det skal bygges og tilpasses med i førsteomgang men skal byttes da den egentlig skal ha rundt det dobbelte antall liter i forhold til hva jeg fikk til rådighet! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 har en slik tynn sub ligende som slår greit og har meget god kvalitet. passer ypperlig i 15l kasse, og er vel omlag 9-10cm dyp husker jeg ikke helt feil. var fornøyd med lykvaliteten på den men den slo ikke nok til meg så jeg har byttet den ut. lite brukt. ta kontakt med meg på cod3gen at gmail.com den trives IKKE i portet kasse så den må være lukket Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Rockford Fosgate® - P3SD212 f.eks. har ingen erfaring med disse så aner ikke om de spiller bra men det er kanskje andre som kan svare på det. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hva med shallow subene til pioneer Pioneer Bilunderholdning Subwoofere Ikke hørt dem spille selv, men er kanskje noe sjekke ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 haha, så du bare foreslår en hvilkensomhelst sub du fant på nett? ikke svar hvis du ikke har en skikkelig anbefaling.. trådstarter: ligg unna rf hvis du vil ha sq.. sq/spl subber: re audio (http://www.morel.no) hertz (¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Phase Linear Aliante 12! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 har en slik tynn sub ligende som slår greit og har meget god kvalitet. passer ypperlig i 15l kasse, og er vel omlag 9-10cm dyp husker jeg ikke helt feil. var fornøyd med lykvaliteten på den men den slo ikke nok til meg så jeg har byttet den ut. lite brukt. ta kontakt med meg på cod3gen at gmail.com den trives IKKE i portet kasse så den må være lukket Modell?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 haha, så du bare foreslår en hvilkensomhelst sub du fant på nett? ikke svar hvis du ikke har en skikkelig anbefaling.. trådstarter: ligg unna rf hvis du vil ha sq.. Det skal jeg nok også ;) sq/spl subber: re audio (http://www.morel.no) hertz (¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤) Har sett litt på re8 ja, rett meg hvis jeg har feil men hadde ikke du prøvd de en gang?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Phase Linear Aliante 12! Det vil jeg tro er et godt valg, det lille jeg ha hørt som det står Phase Linear på har vært inponerende :) noen steder i norge de selger de?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 har re8 i bilen nå jeg.. spiller veldig bra faktisk :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 har re8 i bilen nå jeg.. spiller veldig bra faktisk :) tror du det holder med en i en omega b stv eller?? Har begynt å lage "kasse" i polyester i det ene oppbevaringsrommet bak å får ikke plass til mer enn en basser! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hvis du klarer å skaffe en alliante så er den glimrende ! Ellers så har Earthquake sine SWS elementer. De fungerer meget bra. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Ligger en på ebay.com: Phase Linear Aliante Limited 12 + et par stk på ebay.de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hva er sq ? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 soundquality Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg