Gå til innhold

min 242 77mod.

Ranger emnet


Masus

Anbefalte innlegg

var en tur i garasjen i dag å fikk tatt noen bilder..

 

her er av fronten:

CIMG0092.jpg

CIMG0093.jpg

 

fikk også gjort litt..

skrudd av noen deler på min strøkne delebil:)

CIMG0091.jpg

 

og skifta noe småtteri, for og få satt inn midtkonsoll og selefester av den nyeretypen..

før:

CIMG0095.jpg

 

etter:

CIMG0098.jpg

 

det var alt som ble gjort i dag, for det var ikke akkuratt varmt i garasjen i dag...misunner jaggu dere som har varme i verkstedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står støtfangeren foran litt høyt opp? Jeg har også gamle fronten, og "nye" støtfangerne, men hos meg sitter fangeren litt lenger ned, slik at jeg også får på listverket fra de nye fangerne. Ser litt hjall ut med plastfangere uten listverket som hører til...

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står støtfangeren foran litt høyt opp? Jeg har også gamle fronten, og "nye" støtfangerne, men hos meg sitter fangeren litt lenger ned, slik at jeg også får på listverket fra de nye fangerne. Ser litt hjall ut med plastfangere uten listverket som hører til...

 

den sitter vell litt høyt på bildene ja, for der er den bare satt dit, og ikke skrudd fast..så får se hvordan det blir, jeg personlig synes vell kanskje det er bedre uten de listene.. men får se hvordan det blir når den er ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei, RÅ bil , enig med de fleste andre her at lyktene du har passer godt på den bilen, behold gamle dash bordet også.

 

Lykke til videre

 

Sitter vel nytypen dash i denne

- Nissan Skyline R33 registrert

- Bmw 320d M Sport 06 mod

(x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla

(x) volvo 945 turbo vinterbil

(x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår