AstraBGO Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Speilet på min Astra 96 modell har fått seg en trøkk. Selve glasset er OK, men det ser ut som om det er knekt noe inne i selve festet. Er dette noe problem å skifte til et nytt speil? Ser opelhugg selger et nytt speil til rundt 300 kr, så om jeg det er noenlunde enkelt å skifte, så gjør jeg gjerne det. Finnes det noen bildebruksanvisninger for bytte av speil? Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 dekselet helte fremme på døren på innsiden vippe du av i toppen. så skal det vera 3 skruer bakom der som du tar ut og så er heile speilet av:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scuba Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 jeg har også et problem der, for har en liten snørrunge som har plukket det av fler ganger, å nå vil den ikke sitte på, kan sette den på men da vingler det, og så kommer en liten dump så detter den av.. og nå vil den nesten ikke sitte på, men har jo el justerbart speil, så hvis jeg fikser bytter så har jeg ikke el speil lenger? for trur jeg må bytte festet også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 gå på opel og si du skal ha 3 stk av dei minste kvite klipsa som skal sitte på dekselet:P så sette du dei på dekselet så henger det vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg